Food Feed: ההמבורגר שיטיס אתכם להוואי. צילום: תומר בורמד

Food Feed: ההמבורגר שיטיס אתכם להוואי

המבורגר בטמעים אקזוטיים, מלבי מקורי ומפתיע, מעדני גבינה, וגביעים עשירים בחלבון

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מעדני גבינה

שטראוס מרחיבה את קטגוריית הגבינות הלבנות ומשיקה סדרת מעדני גבינה, עשירה בחלבון ובסידן. מעדני גבינה עם מחית פרי בטעמים: תות, אפרסק ווניל צרפתי. בנוסף, שטראוס מרחיבה את אפשרויות צריכת החלבון גם לעולם המעדנים ומשיקה מעדן שוקולד ראשון מסוגו - "מעדן פרו" המכיל 10 גרם חלבון בגביע - המוצר עשיר, מפנק ומכיל שוקולד אמיתי. לאחר שניסינו - מעדן הפרו היה מאוד טעים והרגיש רענן ולא כבד כמו שהיינו מצפים ממוצר עטיר בחלבון. ממעדני הגבינה נהננו לא פחות, ואנו בטוחים שכל אוהבי הגבינה יהנו כפליים. ציון: 8/10

מחיר: סקי פרי 2.8₪ מעדן פרו 4.5-5₪

 

מעדנים
מעדנים © צילום: שלומי ארביב + שיק דיזיין 

 

מלבי בטעמים

הגענו לדוכן מלבי שממוקם בBIG FASHION באשדוד. הדוכן מציע שישה סוגי מלבי שונים - שלושה קלאסיים על בסיסים שונים: שמנת חלב או קוקוס (טבעוני) ושלושה מיוחדים: שוקולד פירות יער ולוטוס. הדוכן פתוח בימי חמישי-שבת כולל ועושה משלוחים בימים ראשון - שישי לאיזור אשדוד גן יבנה והסביבה. לאחר שניסינו - המלבי בטעמים הפתיע אותנו לטובה. למרות שנדמה כאילו אין תחליף למלבי הקלאסי, נהננו לגלות שמלבי בטעמי פירות יער ולוטוס הם מעדן לא נורמלי. המרקמים היו מעולים, הטעמים מאוזנים, מקוריים ואי אפשר להפסיק לאכול! מומלץ בחום. ציון: 9/10!

מחיר: 10-15₪

 

אי אפשר לבחור
אי אפשר לבחור © צילום: פרטי

 

 

יומנגס מחדשים

רשת יומנגס מרעננת את התפריט עם 3 מנות חדשות וייחודיות, עשירות בטעמים אקסטרימיים: מנת אסאדו, המבורגר "הוואי" ורוטב צ'ילי-בוטנים. על בחירת המנות שנכנסות כעת לתפריט, אחראים לא אחרים מאשר קליקת החברים של יומנגס - חברי "השמנמן המתמיד". הוצעו לחברי הקליקה מנות חדשניות, מסקרנות וייחודיות שלא קיימות בתפריט, וכל זאת במטרה להעניק להם את זכות הבחירה וההשפעה מאילו מהמנות יזכו ליהנות כל לקוחות הרשת. לאחר שניסינו - המנות החדשות היו מסקרנות ממבט ראשון, ומאוד מפתיעות לאחר שטעמנו. מדובר במנות ששומרות על הקו האחיד של המותג, ועדיין מצליחות לרענן כבר מהביס הראשון. מנת האסאדו הייתה משביעה (להפתעתנו, מכיוון שהייתה קטנה), ומשתלבת טוב עם הרוטב שמעורבב במנה. את מנת ההמבורגר אהבנו במיוחד, אם כי היינו ממליצים להבליט יותר את הטעמים הקיצוניים כדי לתת חוויה שהיא עד הסוף. גם הרוטב החדש שהושק גרם לנו ללקק את האצבעות, והשתלב טוב עם כל מנה אחרת שבחרנו. ציון: 9/10! 

מחיר: 9-65₪

 

אסאדו
טעמים מקוריים © צילום: תומר בורמד

 

 

תגובות