Food Feed: ספיישל אירווזיון חגיגי מתמיד. צילום: אדי ישראל

Food Feed: ספיישל אירווזיון חגיגי מתמיד

ההכנות לאירווזיון הישראלי בעיצומן, ואין ספק שגם בגזרת האוכל, מדובר בחגיגה של ממש. קבלו את FOOD FEED בספיישל אירווזיון מנצנץ ויוקרתי במיוחד - הכי גאווה ישראלית!

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

מתוק או מלוח? לא צריך לבחור!

אסם משיקה את "אפרופופקו MIX" מהדורה חדשה המשלבת את חטיף התירס אפרופו, מתובל יחד עם פופקורן מתוק. השילוב של שני החטיפים יוצר טוויסט חדש עם מיקס טעמים כיפי, מפתיע, מרגש וטעים. שני החטיפים הוותיקים נפגשים יחד באריזת 100 גרם, לכבוד חגיגות האירוויזיון שתיערך בישראל במאי הקרוב. לאחר שניסינו - השילוב המקורי אולי נשמע קצת מפוקפק בהתחלה, אך מדובר באחד השילובים המצויינים שטעמנו! המרקמים משתלבים בצורה מושלמת, והטעמים עושים חגיגה של ממש בפה. החטיף גדול ומשביע, ואין ספק כי מדובר בחוויה יוצאת דופן. אהבנו! ציון: 9/10. 

 

חטיף מנצח!
חטיף מנצח! © צילום: סטודיו אסם

 

קוקה קולה מוזהבת

לרגל תחרות האירוויזיון אשר תתקיים בתל-אביב בחודש מאי, משיקה קוקה-קולה ישראל מהדורה מיוחדת של פחיות בצבע זהב. הפחיות החדשות, שתכלולנה גם את קוקה-קולה זירו, תחלפנה את צבעי האדום והשחור המזוהים איתן, וכן תכלולנה כיתוב של ביטוי סלנג בעברית, בכיתוב באנגלית, הפונות לצרכנים הישראלים ולתיירים הרבים שיפקדו את ישראל לרגל התחרות. לאחר שניסינו - אין ספק כי הפחית החדשה של קוקה קולה היא חגיגה אמיתית! מדובר בעיצוב מושך את העין, יוקרתי, ומשמח במיוחד. הטעם הוא אותו הטעם המוכר והאהוב, שמלווה בהמון נצנצים וגלאם נוטף. ציון: 8/10.

פחית שהיא דיווה

פחית שהיא דיווה © צילום: ליאור שוסטר

 מים בששון

"נביעות" משיקה את מהדורת המים הרשמיים של תחרות האירוויזיון. לרגל התחרות, שתתארח בחודש מאי הקרוב בתל-אביב, משיקה החברה בקבוקים ומארזים מעוצבים שעליהם יוטבע הלוגו "אירוויזיון 2019". בנוסף, על הבקבוקים והמארזים במהדורה המיוחדת יופיעו כוכבי האירוויזיון הישראלים מכל הזמנים וביניהם יזהר כהן, דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי ואף אריזה שתוקדש לאיחולי הצלחה לנציג ישראל בתחרות השנה: קובי מרימי. לאחר שניסינו - העיצוב החדש של חברת 'נביעות' לקראת אירוע האירווזיון הוא מושקע ומיוחד מתמיד. הדמויות האירוויזיוניות המוזכרות על הבקבוקים בהחלט מעוררות גאווה, והרעיון מקורי ומעודד - אין ספק כי הרימו לקובי בכל הכח! ציון: 8/10

 

חגיגה של ניצחון
חגיגה של ניצחון © צילום: סטודיו כפיים

במבה חגיגית

אסם משיקה גרסה חדשנית במיוחד לחטיף הפופולארי במבה נוגט: במבה קשיות נוגט- במבה נוגט ארוכה שאפשר לשתות דרכה, כמו קשית. הצורה המיוחדת מאפשרת גם לאכול את החטיף בצורתו החדשה והמוגדלת וגם לטבול אותו בכוס משקה חם ולהשתמש בו כקש. פעולת השתייה דרך במבה קשיות נוגט מעניקה טעם מיוחד גם למשקה שעובר דרך הבמבה, וגם לבמבה הסופגת את טעם המשקה. המוצר יושק בגרסת 60 גרם ובגרסת 100 גרם במהדורה מיוחדת לארוויזיון 2019. לאחר שניסינו - החטיף החדש טעים מאוד, אך לא מפתיע או מקורי במיוחד. רעיון הקשית בהחלט חביב, אך פחות ניתן ליישום בפועל. מדובר בנשנוש כיפי ומפנק, אך לא מחדש כפי שציפינו. ציון: 8/10.

מומלץ לתבול בשוקו!
מומלץ לתבול בשוקו! © צילום: סטודיו אסם

פיצת הדוז פואה

אוטוטו מדינת ישראל תתמלא בתיירים, מוזיקה, שמחה והמון גאווה ישראלית ובדומינו'ס פיצה החליטו להצטרף לחגיגה עם פיצות דוז פואה מנצחות המשלבות לא פחות מ-12 תוספות מטורפות על כל פיצה. פיצת הדוז פואה הבשרית משלבת כמובן גבינת 100% מוצרלה ורוטב עגבניות ייחודי של הרשת יחד עם 12 תוספות שיעוררו לכם את בלוטות הטעם: פפרוני, סלמי סרוולד משובח, חזה בקר, קבנוס, פלפלים קלויים, בצל סגול, עגבניות, זיתי קלמטה, קונפי שום, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית ופטריות. פיצת הדוז פואה הצמחונית כוללת גבינת 100% מוצרלה, רוטב עגבניות משובח וכמובן 12 תוספות טעימות במיוחד: פטריות, בצל סגול, זיתים ירוקים, עגבניות, תירס, פלפל ירוק, קונפי שום, זיתי קלמטה, גבינת עיזים, אקסטרה גבינת מוצרלה, גבינה בולגרית, קונפי ארטישוק. הפיצות החגיגיות יושקו לקראת האירוויזיון במהדורת Special Edition חגיגית. לאחר שניסינו - אין ספק כי המחווה והרעיון אכן מקוריים, והפיצה החדשה היא חגיגה של ממש. אממה, השילוב העמוס של כל התוספות הפך את הפיצה למעט לכבדה מידי, ובעלת טעמים מבלבלים. אנו מעודדים ועומדים מאחוריי הקונספט היצירתי, אך היינו משאירים את הרעיון כחד פעמי בלבד. ציון: 7/10. 

רעיון מגניב, הביצוע - קצת פחות..
רעיון מגניב, הביצוע - קצת פחות.. © צילום: אודי מוצני

שחיתות חגיגית

ג'ט לק היא רשת גלידריות איטלקיות בהכנה מקומית, מחומרי הגלם איכותיים ביותר. המקום מציע מגוון סורבה ממחיות פרי הטובות בעולם, יוגורט ופרוזן המיוצרים במקום. למי שמחפש בילוי משפחתי במקום מעוצב, נקי ובמחירים שפויים או למי שמחפש את המקום להפיג את הרעב בלילה אחרי יציאה,
בימות השבוע או בסופ”ש זהו המקום בשבילכם. לאחר שניסינו - הגענו לסניף הדגל של ג'ט לק בגבעת ברנר, לטעום את המנות החדשות שיש לרשת להציע. מדובר בשייקים, מילקשייקים מושחתים במיוחד, פנקייקים מצופים, 
וסופלה חלומי מצופה במפל שוקולד. המנות היו מעוצבות ומצולחתות בצורה נעימה לעין ומושכת במיוחד. בנוסף, מדובר במנות גדולות ומשביעות - שאפשר לחלוק עם חברים. הטעמים היו מקוריים ומיוחדים, כאלו שנתקלנו בהם לראשונה, ומיד התאהבנו. המנה שמצאה חן בעיניינו במיוחד הייתה הפנקייק המוכר, שעשויה בצורה מצויינת, ועטופה בטעמים ממכרים שגרמו לנו ללק את האצבעות. ציון: 9/10. 

שחיתות לשמה
שחיתות לשמה © צילום: אדי ישראל

 

תגובות