Food Feed: יום ההמבורגר הבין-לאומי הגיע. צילום: תומר בורמד

Food Feed: יום ההמבורגר הבין-לאומי הגיע

איזו רשת התכוננה ליום ההמבורגר המיוחל? מה קרה לאריזות של המסטיקים? ואילו טעמים חדשים מוצעים לנו כלחמית?

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

משהו לחלוק עם החברים

"baby doll" - מותג סוכריות המקל האהובות והנוסטלגיות שכולנו גדלנו עליהן, עכשיו באריזה משפחתית שאפשר לחלוק עם כל המשפחה והחברים. האריזה מוגדלת ומכילה 50 סוכריות עטופות על מקל בטעמי פירות: ענבים/אבטיח, תות/תפוז. הסוכריות עטופות כל אחת בנפרד ונפתחות במהירות ובנוחות במשיכה קלה. לאחר שניסינו - הסוכריות האהובות בטעמים החדשים מתקתקות וקטנטנות. אין פריצת דרך חדשה במיוחד במוצר המחודש, אך שילובי הטעמים מעניינים ומפתיעים, והאריזה אכן מוגדלת ומספיקה לכל החברים והמשפחה בסביבה. ציון: 8/10.

מחיר: 10₪

סוכריות על מקל
סוכריות על מקל © צילום: יח"צ

 

לרגל חג השבועות

לקראת החג המתקרב אסם מרחיבה את סדרת מוצרי לחמית הפופולרית ומשיקה מוצר חדש וצבעוני במיוחד: לחמית ירוקה עם תרד ולחמית ורדרדה עם סלק. הלחמיות החדשות נותנות מענה לכל מי שמעוניין להכניס לארוחת החג צבעוניות וטעמים חדשים לארוחה החלבית. לחמית מכילה דגנים מלאים, התורמים לשמירה על תזונה מאוזנת. המוצר החדש אינו מכיל צבעי מאכל וכל אריזה מכילה חבילה אחת של לחמית תרד וחבילה אחת של לחמית סלק. לאחר שניסינו - הקונספט החדש של מוצרי לחמית סקרן אותנו מאוד, שכן מדובר בטעמים מיוחדים ומקוריים. המרקם של הקרקרים די מוכר, וגם המראה לא נראה שונה במיוחד. לאחר שטועמים את המוצר נדהמים לגלות טעמים חזקים של תרד וסלק, בשילוב מאוד מוצלח עם הקרקר הקשיח. לאוהבי הצמחים המדוברים, הקרקר החדש יכול להיות מעדן של ממש, וגיון אמיתי בארוחת החג, ובכלל. ציון: 8/10. 

מחיר: 5.60₪-6.50₪

 

מיוחד ומגוון
מיוחד ומגוון © צילום: סטודיו אסם

 

אריזות חדשות לטעמים המוכרים

מרס ישראל מרחיבה את מותג המסטיקים המוביל בישראל, Orbit, ומשיקה לראשונה בישראל Orbit Bags. מדובר באריזה קומפקטית של 42 יחידות המותאמת למגוון שימושים ברכב, בתיק בבית ובמשרד. אורביט שקיות החדש יושק בשלב ראשון בשלושה מהטעמים המוכרים והאהובים ביותר על הקהל הישראלי: טעמי מנטה חריפה ומעודנת ובטעם פירות ומנטה. בנוסף, חברת מרס מרחיבה את קו מוצרי מסטיק AIRWAVES ומשיקה את הטעמים האהובים והמוכרים: מנטה ואוכמניות ומנטה אקליפטוס במארזים גדולים: בקבוקונים המכילים 60
יחידות. מותג AIRWAVES המעניק לקהל הצרכנים הישראלי חוויה מרעננת ומעוררות חושים, מציע חווית לעיסה ייחודית בשל טעמי המנטה העוצמתיים המאפשרים הטענות ותחושת ריענון מנטלי הנשאר לאורך זמן. לאחר שניסינו - אריזות המסטיקים החדשות של Orbit נוחות ומתאימות לכל סיטואציה. אפשר לשלוף את המסטיקים בקלות, והשיטה היא פרקטית, ואפילו שומרת על איכות הסביבה! באשר למסטיקי AIRWAVES המרעננים, מדובר באריזות גדולות, אם אתם שואלים אותנו - קצת גדולות מידי, שלא בהכרח ייכנסו לנו לתיק או שיהיה אפשר לקחת אותם איתנו לכל מקום בקלות. ציון כולל: 8/10. 

מחיר: 7.90₪

האריזות החדשות
האריזות החדשות © צילום: יח"צ

 


גלידות בשדרוג לקיץ

"גלידת שטראוס" ממשיכה לחדש ומרחיבה את מגוון מוצרי חטיפי הגלידה. לאחר שבתחילת השנה הושק שלגון "טורטית", יוצאים כעת לשוק שני מוצרים חדשים בשת"פ עם אחד החטיפים האהובים והמוכרים בישראל – "פסק זמן" - שלגון פסק זמן, וקורנטו פסק זמן. גם מותג ה-WELLNESS הצעיר של גלידת שטראוס, הוא פתרון מושלם לצרכנים המחפשים פינוק מושלם במינימום רגשות אשם. אל סדרת גלידות השמנת מופחתות קלוריות ושומן, מצטרפים כעת 2 טעמים חדשים: קפוצ'ינו קוקיז ושוקולד מריר, ופיסטוק אגוזי לוז. בקטגוריית הפרימיום מציעים כמוצרים חדשים את מגנום דאבל פיסטוק, ומגנום לבן ועוגיות. לאחר שניסינו - המוצרים החדשים של גלידת שטראוס מסקרנים ומפתים במיוחד. השימוש בפיסטוק כטעם דגל והחיבור עם חטיף הפסק זמן היו אהובים עלינו במיוחד. הגלידות החדשות אמנם לא מענגות כפי שהיינו מצפים, והמרקם לא מלא ומפנק אך כיאה למוצר מופחת קלוריות, הוא עומד בכל הציפיות הרצויות. אהבנו במיוחד - את המגנום הלבן עוגיות שהיה מושחת בטוב טעם. ציון: 9/10.

מחיר: 6-34₪

הקיץ הזה יהיה צונן
הקיץ הזה יהיה צונן © צילום: יחצ

כל מה שצריך לדעת על יום ההמבורגר 

לקראת יום ההמבורגר הבין-לאומי, משיקה רשת יומנגס 3 המבורגרים חדשים בטעמים אקסטרימיים וייחודיים - המבורגר "אירי", המבורגר "נורווגי" והמבורגר "קרואטי". לצד הטעמים החדשים, תצא הרשת במבצע מיוחד לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי: כל לקוח אשר יזמין ביום זה (28.5.19) מנת המבורגר בישיבה במסעדה ו/או באמצעות משלוח, יזכה בכרטיס גירוד עם שלל הטבות ומתנות מפנקות, וביניהן: מנת SHARING לבחירה, מנת המבורגר, בירת יומנגס ועוד. לאחר שניסינו - ההמבורגרים של יומנגס תמיד מצליחים להפתיע כל פעם מחדש. מדובר במנות נדיבות, בשחיתות מוגזמת, ובשילובים מעניינים. לאחר שטעמנו את המנות החדשות - נדמה כי בחרנו את האהובה עלינו ביותר - הלוא היא הגרסה הנורווגית - שהתעטרה בריבת פטל מתקתקה, וחתיכות סלמון משובחות, שגרמו לנו ללקק את האצבעות. אין ספק שהמנה השאירה לנו טעם של עוד, וזה בהחלט קשה אחרי שאוכלים המבורגר שלם של יומנגס! ציון: 9/10!

מחיר השקה: 72-74₪ 

אקסטרים אמיתי
אקסטרים אמיתי © צילום: תומר בורמד

 

תגובות