Food feed: הפתיבר החדש - מבאס או מוצלח?. adobestock (אילוסטרציה)

Food feed: הפתיבר החדש - מבאס או מוצלח?

רגע לפני חג השבועות: התנסינו בכמה מוצרים חדשים על המדף שהושקו לכבוד החג הטעים. מה התגלה כהצלחה ומה היינו משנים?

 עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

פתיבר ורוד

אסם נסטלה משיקה מהדורת חג מרגשת של פתיבר - פתיבר ורוד בטעם פטל. הביסקוויט האהוב מושק בצבע חדש ומפתיע ובטעם שונה לגמרי. אבל האם הוא מוצלח? באנו אל הטעם עם ציפייה מאוד גדולה, אך הטעם היה מעט מאכזב. אומנם הטעם זרק אותנו למוצרים טעימים כמו "TRIX" ו"במבה אדומה", אבל כאן העבודה הייתה קצת פחות מוצלחת. הצבע היה קצת דהוי (כאילו לקחו את הביסקווטים הרגילים וצבעו אותם). בקיצור - כוונה טובה, אבל התוצאה פחות. ציון: 6/10.

 

© סטודיו אסם

 

סדרת גבינות העיזים של משק צוריאל

משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים ומשיקה מגוון מוצרים חדשים גבינת קרם שמנת עיזים 5% שומן ופטה עיזים מעודנת 5% שומן. נחמד לראות גרסאות מעודנות ודלות בשומן של גבינת העיזים, מה שלא פגם בטעם ובמרקם שלהן. ציון: 9/10.

 

© באדיבות משק צוריאל

 

חגיגת שבועות בפרפקטו

אסם משיקה צורות פסטה פרפקטו חדשות: ריצ'יולי- פסטה מסולסלת, מהצורות המובילות באירופה; רדיאטורי - פסטה בצורה שמתאימה במיוחד לרוטב סמיך; קונכיות גדולות - מעולות למילויים שונים ומפנקים, ופסטה ווזוביוטו בצורת "הר געש". תמיד כיף לגוון עם צורות חדשות של פסטה שמשתלבות נהדר עם רטבים ומילויים שונים שיוצרים חגיגה בפה. בנוסף למהדורות, באסם נסטלה משיקים גם מוצר חדש קבוע - ניוקי טריקולור: ניוקי תפוחי אדמה בשלושנ צבעים עם עגבניות ותרד. גם כאן מדובר במאכל נהדר וכייפי שתמיד כיף לאכול. ציון: 9/10.

 

© סטודיו אסם

 

"נֹעם בטעמים"

 

טרה משיקה שני טעמים חדשים לגבינת "נעם בטעמים": 'מעושנת' ו-'פיקנטית' (כל אחת עשויה מ-20% שומן). הגבינה ה'פיקנטית' מאופיינת בחריפות עדינה הבאה לידי ביטוי בשילובים של פלפל אדום וחלפינו. הגבינה ה'מעושנת' מאופיינת בטעמי עישון עדינים. שתי הגבינות החדשות מתאימות לשלל ארוחות היומיום ולאו דווקא לחג, כשדרוג לכל כריך וטוסט. נחמד שיש מגוון טעמים גם בגבינות צהובות, ממש כמו בנקניקים. ציון: 8/10.

 

© סטודיו 0304

 

דפי לזניה ללא גלוטן

לאור הצלחת סדרת ה-"ללא גלוטן" של המותג ברילה, מצטרף לסדרה מוצר חדשני: לזניה ללא גלוטן. העובדה שדפי הלזניה ללא גלוטן לא פוגמים בטעם המוכר והאהוב ומאפשר פתרון מושלם למי שרגיש לגלוטן או לא צורך אותו. ציון: 9/10.

 

© באדיבות ברילה

 

סדרת גבינות Collection מתרחבת

לקראת שבועות תנובה מרחיבה את סדרת גבינות Collection: פרמז'יאנו רוז'יאנו פלח ופתיתים – גבינת הפרמז'ן האיטלקית; פלח גאודה עיזים בטעם מעודן - שנזללה בקלות; פתיתי טריו של השף הלבן– מיקס פתיתים של שלוש גבינות פופולאריות: מוצרלה, סקנדינבית וגאודה - נהדרות לשימוש באפייה וכמילוי למאפים שונים. בנוסף תנובה מחדשת לרגל החג את גבינת העזים הוותיקה פרומעז עם מהדורות קטנות של 100 גרם בשני טעמים חדשים: בצל עם עירית, ושום, בצל עם פלפל אדום - כחובבי גבינות עיזים ממש נהננו לגיוון בטעמים ובתיבול שונה. ללא ספק טעם הבצל עם העירית בלט וניצח את השאר. ציון: 9/10.

 

© באדיבות תנובה

 

בצק פריך עם שקדים ובצק פריך עם שוקולד

לקראת חג השבועות מעדנות ומשיקה לראשונה במקפיא בצק פריך עם שקדים ובצק פריך עם שוקולד. הבצקים החדשים קלים ונוחים להכנה, חוסכים זמן ומאמץ בהכנה ומשמשים למגוון מאפים וקינוחים. ציון: 8/10.

 

© באדיבות מעדנות

 

תגובות