Food feed: הגלידה המפתיעה של גלקסי. MY Social, באדיבות יחסי ציבור

Food feed: הגלידה המפתיעה של גלקסי

שדרוג מפתיע לצ'יפס הביתי, המשקה האהוב בגרסה מופחתת סוכר וגם: שיתוף הפעולה המפתיע של גולדה עם סמסונג

עוד בערוץ האוכל של פרוגי:

הצ'יפס הקפוא של מילוטל

חברת מילוטל משיקה בימים אלו סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס. מדובר במוצר כייפי שבהחלט מדמה צ'יפסים של מסעדות. המלצה שלנו? נסו למצוא פתרון שלא כולל יותר מדי שמן. ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור, מילוטל

גלידת Galaxy Z

לרגל השקת סדרת Galaxy Z, סדרת מכשירים המתקפלים של סמסונג, Flip3 ו- Fold3, סמסונג ישראל ורשת "גולדה" יצאו בשיתוף פעולה באמצעות טעם חדש במהדורה מוגבלת- גלידה בטעם טופי וקרם עוגיות עם טופינג שוקולד בגווני סגול עמוק ושחור מטאלי. לטעם נלווים גביעי שוקולד קקאו פריכים. לאחר שניסינו: האמת? מפתיע! טעם מיוחד וטעים, יש בו גם קצת מליחות שנותנת טוויסט ובהחלט מדובר במוצר מרענן שהיינו רוכשים גם ללא הסיקור. ציון: 9/10.

© MY Social, באדיבות יחסי ציבור

פריגת 40% פחות סוכר

"פריגת" משיקה סדרת משקאות קלים בטעמים האהובים של תפוזים, אשכוליות וענבים עם 40% פחות סוכר ו-19 קלוריות בלבד (ל- 100 מ"ל). במשקאות בוצעה הפחתה של 40% מכמות הסוכר בהשוואה למוצרים המקבילים הקלאסיים של פריגת. לאחר שניסינו: קשה להבחין שמדובר במוצר מופחת סוכר, הן בנראות והן בטעם. ברור שתמיד הסוכר יותר כייפי, אך כשיש את הפתרון הבריא יותר - אין ספק שנאמץ אותו. ציון: 8/10.

© open, באדיבות יחסי ציבור
תגובות