רשמי: הלימודים במערכות החינוך יושבתו באופן מיידי. צילום: adobestock

רשמי: הלימודים במערכות החינוך יושבתו באופן מיידי

לאחר שיקולים והתייעצויות רבות, הוחלט לפני זמן קצר לבטל במיידי את הלימודים בעקבות התפשטות הקורונה והתלמידים השוהים בבידוד. "סוגרים את בתי הספר", הכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו

בהלת הקורונה ממשיכה לתת את אותותיה ומקומות רבים פועלים על מנת למנוע חשיפה, התפשטות והידבקות לנגיף - זאת בעקבות הימים האחרונים בהם מספר החולים בישראל עלה ל-104 וביניהם נמצאים גם תלמידים ואנשי חינוך. בנוסף, קיים מספר לא מבוטל של תלמידים שנאלצים לשהות בימים אלו בבידוד ואיתם גם כאלו שלא היו צריכים אך בחרו שלא להגיע למסגרת החינוך כצעד מונע. כעת, ראש הממשלה יוצא בהצהרה על צעד משמעותי בנוגע לקיום הלימודים.

עוד בערוץ הלימודים של פרוגי:

בתום דיונים, שיקולים והתייעצויות ארוכות, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קיים מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הכריז כי הלימודים יבוטלו באופן מיידי לפחות עד אחר חופשת הפסח מכיתה א' ועד י"ב - כמו כן איננה כוללת חינוך מיוחד, פנימיות וגני ילדים. "אנחנו באירוע מתגלגל שאף אחד לא מכיר אותו ולא יודעים איך ייגמר" - אמר רוה"מ בדבריו. מנכ"ל משרד החינוך אמר בראיון ל"החדשות 12" כי כבר עומלים על פתרון לימודים מקוון בין בתי הספר לתלמידים.

כיתה ריקה
כיתה ריקה © אילוסטרציה. Gettyimages.IL

רק השבוע פורסם כי בעקבות התפשטות הקורונה ושוהי הבידוד, משרד החינוך בוחן אופציה לביטול בחינות הבגרות והעברת סמכויות הציונים לבית הספר עצמו. עוד צויין כי "במטה משרד החינוך, מכינים את המערכת להתמודדות עם כל התרחישים האפשריים ומקווים לטוב". בתוך כך, ישנם גם סימני שאלה סביב קיום בחינות הבגרות של עונת הקיץ שצפויות לצאת לדרך בראשית חודש מאי. עם זאת, עד כה לא התקבלה החלטה בנושא.

נמצאים בבידוד? כך תלמדו גם מהבית בצורה הטובה ביותר

תגובות