רוצות להיות חברות של הדיירקשנים לכמה רגעים?. צילום: צילום מסך מהסרטון

רוצות להיות חברות של הדיירקשנים לכמה רגעים?

להקת הבנים שכבשה את העולם, וואן דיירקשן בקליפ חדש לשירם "Night Changes" בו הם נותנים הזדמנות לכל אחת ואחד להיות איתם בפגישה אינטימית. מה חשבנו על הקליפ?

קליפ מתוחכם ומרגש!
 

להקת הבנים הבריטית המצליחה ביותר, וואן דיירקשן בקליפ חדש ואינטימי לשיר "Night Changes" מאלבום האחרון "FOUR" המאפשר לכל צופה להיות חברה או חבר של אחד מחבריי הלהקה לכמה רגעים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

אחרי הצלחת האלבום החדש הוציאה הלהקה קליפ חדש לשיר "Night changes". אחד השירים השקטים הכי טובים באלבום מוכיח את עצמו כאשר מעצימים את המסר שלו באמצעות קליפ מאוד חכם ומגניב. הקליפ מראה לנו דייטים רומנטים של כל אחד מחברי הלקה, אך הפעם הלהקה לא השקיע כסף בדוגמניות צמרת מדהימות שיראו כמה צריך להיות שווה כדאי לצאת עם אחד מחברי הלהקה אלא הצופה הוא בעצם החברה או החבר של כל אחד מחברי הלהקה.

© טאמבלר
© טמבלר

נקודת ראייה מאוד מעניינת ומאוד רומנטית כאשר מאופיינת ברגע מאוד אינטימי בין הצופה לבין חבר הלהקה, אך אחרי שמגיעים לנקודה מסוימת בקליפ רואים שלכל דבר יש צד הפוך. כלומר העניינים מתחילים להסתבך במקום להיות במסעדה ברגע רומנטי מאוד המאבטח צועק על "החבר" ושופך עליו מים, במקום להיות בפארק שעשועים במתקנים מגניבים "החבר" מקיא והעניינים מסתבכים וכך כל רגע רומנטי שהיה נתון הופך להיות לסיוט בלהות.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

SO… לקליפ יש המון מסר להעביר בין האהבה של הזמר לצופה ומראה שהאהבה היא כל כך גדולה שכל רגע קשה לא יפגע באהבה "בנינו". מה דעתכם?

 
 
תגובות