חנוכה של כוכבים: טורי קלי היא הנר השישי שלנו!. צילום: gettyimages

חנוכה של כוכבים: טורי קלי היא הנר השישי שלנו!

לכבוד הדלקת הנר השישי של חג החנוכה; גם היום אנחנו ממשיכים להרכיב את החנוכייה המוזיקלית שלנו כשהפעם בחרנו בטורי קלי המוכשרת

הגיע הזמן להדליק נר שישי של חנוכה וכם הוא מוזיקלי במיוחד! והיום: טורי קלי הנהדרת שמצליחה לסחוף אותנו בכל שיר שהיא מוציאה ולהשמיע משהו מרענן וצעיר.

עוד בחנוכיה המוזיקלית:

טורי קלי היא שם עולה ומסקרן שגילינו השנה בעולם המוזיקה. היא בכלל החלה את דרכה כשהייתה רק בת 14 עם סרטונים מוזיקלים שלה בערוץ יוטיוב פרטי. כשהייתה בת 16 השתתפה בתוכנית הריאליטי, "אמריקן איידול" וכשהודחה מהתוכנית, החלה לעבוד על מוזיקה מקורית משלה.

בשנת 2012 הוציאה מיני אלבום שנקרא "Handmade songs by Tory Kelly" אותו כתבה והפיקה בעצמה. באותה השנה, סקוטר בראון, מי שגילה את ג'סטין ביבר, ראה סרטונים של קלי והחתים אותה בחוזה הקלטות. מאז הספיקה להוציא עוד שני אלבומים שהאחרון ביניהם היה מועמד ללא מעט פרסים.

כדי שהיום השישי של החג ימשיך להיות כזה מקסים קבלו שלושה שירים שאתם חייבים אצלכם בפלייליסט!

"Should've been us"

השיר הוא זה שהכניס אותה בעצם לעולם הפופ וסיפק לה נחיתה רכה. טורי עשתה כאן יצירה מעולה, מהטובות שיצאו בשנתיים האחרונות. ואין ספק שזהו שיר שכולנו יכולים לאהוב ולהתחבר אליו.

 

"Nobody love"

הוא אומנם יצא לפני שנתיים, אך רשמית אפשר להכריז עליו כאחד השירים הכי טובים שלה. קלי משלבת בו ראפ והיפ הופ, סגנונות שאולי מעט נעלמו לנו בשנים האחרונות. טורי הצליחה לגרום לזה להרגיש כאילו זה המגרש הפרטי שלה, ועושה לעולם הזה חסד גדול עם יכולות ווקאליות מרשימות והפקה נכונה.

 

"Dear no one"

חנוכה הנוכחי הוא לגמרי חג קריר במיוחד, ואיך אפשר להתחמם מעט? עם השיר הבא של טורי קלי. השיר יצא גם הוא לפני כשנתיים וזכה לאהדה רבה. טורי מראה לנו את קולה העדין והרגוע בלי להתאמץ, כזה שמרגיש שנתפר בדיוק לעונת החורף, מתחת לפוך כדי להתפנק. אין ספק שזה שיר שכולנו חייבים אצלנו בקור הזה.

 




תגובות