דופקים הופעה: מארון 5 כבשו את במת הסופרבול. צילום: gettyimges.ILScott Cunningham

דופקים הופעה: מארון 5 כבשו את במת הסופרבול

אמש (א׳) התקיים גמר הסופרבול המסורתי, שכלל כמובן הופעת מחצית בלתי נשכחת, כשהפעם על תפקיד המבצעים היו להקת מארון 5 וטראוויס סקוט

אחרי המחלוקת והסערות, אמש התקיים סוף סוף הסופרבול - גמר הפוטבול של הליגה הלאומית האמריקאית, שנחשב למשדר הכי נצפה בארצות הברית. אך כמובן מי שגונבת כל שנה מחדש את ההצגה במשדר היא הופעת המחצית, אותה קיימה הפעם להקת מארון 5, בהובלת הסולן אדם לווין לצד אורחים מפתיעים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הלהקה פתחה את שואו עם הלהיטים הקלאסיים שלה: ״Harder to Breathe"״ ו״This Love״. לאחר מכן עלה אל הבמה טראוויס סקוט, שלמרות השמועות המוקדמות לא הציע על הבמה נישואים לקיילי ג׳נר ו׳רק׳ הופיע עם הלהיט הגדול שלו ״Sicko Mode״. לאחר מכן חזרה הלהקה להופיע עם הלהיט ״Girls Like״, שגם הוכרז כשיר השנה בחו״ל של גולשי פרוגי. את הביצוע ללהיט מארון 5 ביצעו ללא קארדי בי, שביקשה מיליון דולר תמורת הופעתה מה שלא אפשרי כי האמנים שמופיעים בסופרבול לא מקבלים תשלום, אלא נהנים מהכבוד הגדול.

© gettyimages.IL/Kevin Winter
© gettyimages.IL/Maddie Meyer
© gettyimages.IL/Kevin Winter

ההופעה המשיכה עם הלהיט הנוסטלגי ״She Will Be Loved״. לאחר מכן הפציע על הבמה הראפר ביג בוי שביצע את השיר הידוע ״The Way You Move״ ואז הלהקה שבה לבמה אל הדרן וביצעה את ״Sugar״ ו״Moves Like Jagger״, הלהיט המשותף עם כריסטינה אגילרה, שלמרות השמועות גם לא עלתה לבמה לביצוע משותף.

תגובות