האזינו: להקת "היהודים" חוזרת אלינו בסינגל חדש. יחסי ציבור

האזינו: להקת "היהודים" חוזרת אלינו בסינגל חדש

"היהודים", להקת הרוק של כל הזמנים, חוזרת אלינו עם סינגל שני חדש הנקרא "עד שירד" מתוך אלבומם שעתיד לצאת בתחילת 2015, מה חשבנו על השיר?

 

"היהודים", להקת הרוק הישראלית שכבשה את כולנו עם שלל שירים איכותיים, חוזרת אלינו עם סינגל שני חדש הנקרא "עד שירד" שנכתב והולחן על ידי לא אחר מאשר סולן הלהקה, תום פטרובר. הסינגל לוקח חלק באלבומם החדש שצפוי לצאת בפברואר 2015.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

מאז הקמתה לא הפסיקה להקת היהודים לצבור קהל, להופיע ולשלוט בפסגת צמרת הרוק הישראלי. אמנם לא שמענו מהם מאז אלבומם "פורטה" שיצא לפני כמעט שמונה שנים, אבל עכשיו הם חוזרים אלינו ובגדול. יותר מוקדם השנה הוציאו חברי הלהקה את הסינגל הראשון מתוך אלבומם החדש הנקרא "זוג יונים" שזכה להצלחה והשמעות רבות והם לא עוצרים ומוציאים ממנו סינגל נוסף.

היהודים ללא ספק הספיקו לכבוש כל במה מכובדת, מפסטיבלים שכיכבו בהם עד מופעי ענק בקיסריה, היכל התרבות, האנגר 11 ועוד. כעת הם יוצאים לסיבוב הופעות יוקרתי תחת השם "Pre-Album Tour" בו יתנו הצצה ראשונה לשירים החדשים לצד ביצועים לשורת הלהיטים הגדולים של הלהקה, ממש רגע לפני צאת האלבום, והוא יתחיל ב-3 בינואר במועדון התיאטרון ביפו.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

השיר "עד שירד" זה שיר שמדבר בעצם על המצב בישראל בתקופת המתח, על החלומות הטובים שהיו לו ומה שיש במקום, מלחמה, טילים וחיילים בקו הגבול. זהו ללא ספק שיר עמוק בליווי לחן חזק ועצמתי שעוזר לנו להתחבר לכל תחושה שרוצים להעביר לנו באמצעותו.

 
תגיות
תגובות