לא מקום ראשון: הזמרים שלא זכו ועדיין הצליחו . מעוז ויסטוך

לא מקום ראשון: הזמרים שלא זכו ועדיין הצליחו

מי אמר שרק המקום הראשון מצליח? היום בעידן הראליטי אנו רואים שלא רק המקום הראשון זוכה לחמש עשרה דקות של תהילה. תשאלו את עידן עמדי, לי בירן ויובל דיין

אנשים רבים מנסים לפרוץ לתודעה דרך תוכניות ריאלטי שונות. אספנו לכם את הכוכבים הכי גדולים שהשתתפו בתוכניות ריאליטי אך לא זכו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עידן עמדי

בכוכב נולד 8 הופיע זמר מרגש בשם עידן עמדי זוכרים אותו? עמדי זכה לאהדה ואהבה רבה מקהל הצופים של התוכנית ואף הגיע לגמר, אלא שאז למרות כל הציפיות לא זכה עמדי במקום הראשון אלא במקום השני. מיד לאחר התוכנית החל עמדי לעבוד במרץ על אלבומו הראשון שכזכור זכה להצלחה רבה ואף הגיע למעמד של אלבום זהב, לפני קצת יותר משנה הוציא עמדי את אלבומו השני שגם הוא הגיע במהרה למעמד של אלבום זהב, מה שהכתיר מהר מאוד את הזמר בתור הדבר הבא. עמדי שכותב מלחין בעצמו את כל שיריו ומצליח לרגש בכל שיר שכותב על מלחמות, סיפורים מחייו הפרטיים שנוגעים לנו בלב ושירים על המציאות בארץ בה אנו חיים. שירים עם כוונה אמיתי, אין ספק שעמדי הוא ללא ספק ההוכחה לכך שלא צריך לזכות במקום הראשון מספיק רצון וכישרון!

מדהים!
 

שירי מימון

בגמר הראשון של כוכב נולד זכתה נינט טייב, אך באותו הגמר בדיוק הייתה גם שירי מימון. מימון אשר זכתה במקום השני והמכובד הראתה לכולם שהיא מוכשרת, בעלת קול מרגש ועוצמתי במיוחד מה שגרם לכולנו להתאהב בה ממבט ראשון. מימון הוציאה כבר חמישה אלבומים שאחד מהם הוא אלבום באנגלית, מימון יצגה את ישראל באירוויזיון 2005 וזכתה במקום החמישי והמכובד עם השיר השקט שנשאר. היא השתתפה במגוון הופעות חנוכה ואף הנחתה, אין ספק ששירי מימון היא אחת הנשים המצליחות והמוכשרות ביותר כיום בתעשייה הישראלית.

 

לי בירן

הרבה לפני שהפך לכוכב נוער מצליח בירן הוא זמר. לי השתתף בתוכנית כוכב נולד שם הגיע למקום השני תוך כדי שהוא שכבש את ליבנו והצליח לרגש אותנו על הבמה. מיד לאחר סיום התוכנית החל לעבוד על אלבום הבכורה שלו שאת שיריו אנו עדיין זוכרים היטב כמו "תני לי אוויר" שזכה להצלחה רבה, בירן כותב ומלחין גם הוא את כל שיריו. בירן הפך במהרה לכוכב נוער כאשר השתתף במגוון סדרות "ילדי ראש הממשלה", "חצויה" וכיום בסדרת הנוער המצליחה "החממה". אך הוא לא זנח את עולם המוזיקה וכיום משתתף בפרויקט חדש בשם "Band Animal" יחד עם חברו גיל לנדאו. אין ספק שעוד נשמע רבות מבירן המוכשר.

 

יובל דיין  

הילדה הכי מתוקה ומוכשרת שנראתה על המסך היא ללא ספק יובל דיין. דיין הראתה את כישרונה העצום בתוכנית הראליטי "דה וויס", דיין אשר פרשה באופן מפתיע בחצי הגמר של התוכנית הבטיחה שעוד נשמע ממנה, מה שהתגלה כנכון. דיין אמרה שהיא רוצה ללכת בדרך שלה אל הגשמת החלום וכמו שאנו רואים היא ללא ספק הצליחה בדרכה שלה. דיין, הוציאה אלבום בכורה שזכה בתואר אלבום זהב תוך זמן קצר מאוד. אז מישהו אמר מקום ראשון? דיין הצליחה לכבוש אותנו ואנחנו כבר מכורים לשיריה, אין ספק שהיא בדרך הנכונה להצלחה ואנחנו עוד נשמע ממנה.

 

מארינה מקסימילין בלומין                                                             

אחת הנשים עם הקול היותר עוצמתי שיש היא ללא ספק מארינה מקסימילין בלומין אשר זכתה במקום השני בכוכב נולד. בלומין, אשר הוציאה את אלבום הבכורה שלה ממש לא מוזמן, אלבום באנגלית שהיה מרגש, עוצמתי והשאיר לנו טעם של עוד מהזמרת. כמו כן התנסתה בלומין במשחק, דוגמנות ואף פיזזה על במת הפסטיגל. בלומין כישרונית, קולה העוצמתי חודר ללב והיא יודעת איך להעביר שיר בדרך הנכונה ביותר מה שנותן לה עוד זמן רב של תהילה.

 

לירן דנינו      

לירן דנינו כובש הלבבות הצעיר ואחד הזמרים היותר מוכשרים שיש כיום הגיע למקום החמישי בהדחה מפתיעה בכוכב נולד. דנינו הוציא אלבום בכורה ובימים אלו עובד על אלבומו השני. האלבום הראשון זכה להצלחה רבה והראה לקהל שלא חייב להיות מקום ראשון או לעלות לגמר על מנת להצליח. שיריו של דנינו מושמעים בכל עבר וההתמכרות אליהם לוקחת שניות אחדות. הזמר נותן לנו להתרגש, להתמכר לשיריו המרגשים, דנינו אשר שר מתוך חוויה אישית מה שנותן לנו להתרגש ולהתחבר יותר. אנחנו התאהבנו ואתם?

 

 

תגובות