מופע המגזימנים 2: "עושה עבודה מעולה עם שירי הילדות". צילום מסך מאינסטגרם

מופע המגזימנים 2: "עושה עבודה מעולה עם שירי הילדות"

ביום שבת האחרון התקיימה הופעת הכורה של "המגזימנים - דור 2", אנחנו היינו שם וחזרנו עם לא מעט מסקנות. ביקורת מופע

ביום שבת האחרון, התקיים מופע "המגזימנים - דור 2" בהשתתפותם של כוכבי "גאליס", בן רביד, מור פולנוהר וליאור כהן. כזכור, לפני שנתיים, החל מופע "המגזימנים" עם קאסט שונה / דנה פרידר, אסף הרץ, איזי ועמית פרקש וכעת הוחלט להתחיל אותו מחדש עם קאסט אחר. מדובר במופע עם כל שיריו המוכרים של הזמר והיוצר עוזי חיטמן זכרונו לברכה שנפטר לפני כ-12 שנים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בשבת בצהרים הגיעו "המגזימנים - דור 2" להופעת בכורה בזאפה תל אביב. ההופעה החלה כאשר רביד, פולנוהר וכהן עלו לבמה ושרו את השיר "אדון עולם" שהביאו פתיחה מכובדת למופע (בהתחשב לעובדה שאף אחד מהם אינו זמר במקצועו) זה התחיל בצורה מאוד שקטה שנתנה לכל אחד מהם את הבמה שלו, הקולות התחברו בצורה מרשימה ונוצורה הרמוניה מיוחדת בין הקולות של השלושה.

המגזימנים 2: ארץ הצבר. צילום מתוך אינסטגרם
 

לאחר מכן המשיכו לשיר "אלוהים שלי", העיבוד היה עיבוד שונה וטוב מהרגיל, עם תוספות ראפ מיוחדות שנכתבו במיוחד למופע. במהלך הביצוע, הופתענו לגלות את יכולות הראפ הגדולות של כהן, שללא ספק הוסיפו רבות. עם סיום השיר, השלושה החלו בקטע קומי המשלב חרוזים, ניתן לומר כי הקטע הזה היה קצת מיותר ופחות מצחיק, או לפחות פחות מצחיק את המבוגרים שישבו בקהל. אחר כך הגיע שיר הנושא של המופע "המגזימנים", שבוצע בצורה כיפית וקלילה בהתאם לאווירת השיר.

המגזימנים 2
המגזימנים 2 © אינסטגרם

מיד לאחר האווירה הקצבית, הגיעו השירים השקטים יותר של המופע. רביד, שר את הקלאסיקה המוכרת "הייתי הילד הכי קטן בכיתה", השיר בוצע בצורה טובה ומרגשת. אחריו עלתה פולנוהר, עם השיר "עוד סיפור אחד של אהבה" והוכיחה לכולנו שהיא ללא ספק יודעת גם לשיר בצורה מצויינת ומעניינת. לאחר מכן, חזרו שוב לשירים הקצביים יותר עם השיר האהוב "אני נולדתי", שגם בו שולבו קטעי ראפ של כהן, שגרמו לשיר להשמע עכשווי יותר. אחריו עברו לשיר הפסטיגל הישן "תזמורת של ממש", שהחזיר אותנו לתקופה של שירי הילדות האהובים של הקהל הבוגר יותר ששהה באולם.

עם סיום השיר, כהן נשארה לבדה על הבמה והחלה לדבר על כך שבילדות אהבה לשאול המון שאלות את אביה, מה שהוביל לשיר "ילד אתה שואל", כהן ביצעה את השיר בצורה מרגשת ומפתיעה בעיקר מכיוון שבמהלך רוב השיר הסתכלה על אביה שישב בקהל והקדישה לו את השיר. כשסיימה כהן את הביצוע, חזרו החברים לבמה ושרו יחד איתה את השיר "ארץ הצבר", שהוא אחד השירים היותר אהובים של חיטמן ז"ל. 

המגזימנים 2: עוד סיפור אחד של אהבה. צילום מתוך אינסטגרם
 

בחלק הזה של המופע, כהן, רביד ופולנוהר הכריזו כי הם מתקרבים לסוף המופע ושנשארו רק כמה שירים בודדים. אז החלו את השיר "אדוני ראש העיר", הביצוע היה, מלא אנרגיה וגם פה העיבוד שנעשה היה מוצלח. "כמו צועני" הגיע מיד לאחר מכן והמשיך את קו השירים האנרגתיים בביצוע סוחף וטוב של השלושה על הבמה.

מיד לאחר סיום השיר הגיע השיר המוכר "כאן נולדתי" שהביא ביצוע מצוין לשיר שכולם אוהבים ומכירים. הביצוע החותם של המופע היה שוב שיר הנושא של המופע - "המגזימנים" שהיה מדויק ומוצלח בדיוק כמו בפעם הראשונה ששרו אותו השלושה במופע.

מדויק ומוצלח
מדויק ומוצלח © צילום מתוך אינסטגרם

סך הכל, מופע איכותי, בחירת שירים מצוינת וכך גם העיבודים שעבדו בצורה טובה לאורך כל הביצועים. בנוסף, הביצועים שבוצעו ע"י פולנוהר, רביד וכהן היו מעולים ומפתיעים במיוחד. המופע גרם לנו להיזכר לרגע בשירי הילדות שכל כך אהבנו, והמופע ללא ספק עושה עבודה מעולה על הבמה.

 

   

תגובות