יצא מהשכונה: דוד שאול הוציא סינגל ראשון. צילום מסך מ"שכונה"

יצא מהשכונה: דוד שאול הוציא סינגל ראשון

כוכב "שכונה" הפתיע אותנו בגדול והוציא סינגל ראשון למה שנראה כפתיחה מרשימה. האזינו

אנחנו לא יודעים מה מושך את כוכבי הנוער מסדרות הטלוויזיה לפתח את תחום המוזיקה שלהם אבל אנחנו נהנים מזה אז מי אנחנו שנגיד לא? והנה להיט חדש מכוכב שכולכם אוהבים לראות על המסך.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כוכב סדרות הנוער "סוסי פרא", "שכונה" ו"גרעינים" - דוד שאול, החליט להתנסות בקריירה מוזיקלית ויצא עם סינגל ראשון בשם "מהר מדי" שעוסק בחיפוש עצמי וברדיפה אחר עשיית דברים במרוץ הזמן של החיים. שאול עושה את המוזיקה במקביל לעשייה שלו בעולם המשחק. מה שבאופן אירוני די מתכתב הפעם עם דמותו, שלומי, ב"שכונה" - שם משחק את הדמות עם הכישרון המוזיקלי, כזה שינסה להרים את המורל ולהמציא שירים לחבר'ה. והנה זה גם גלש למציאות.

 

את השיר כתב והלחין שאול בעצמו, והוא כאמור מדבר על העולם האמיתי, בו הכל רץ מהר מדי ולא מספיקים דברים שרוצים לעשות. דוד כותב סיטואציות מהחיים שבעצם אי אפשר לעשות אותן עד הסוף, כמו לעוף, לחפש דברים ואפילו להעיז, כך למשל מוסיף בפזמון: "אולי לא הספקתי, אולי לא ניסיתי די" מה שרומז לנו שיש עוד הרבה דברים שהוא רוצה לעשות אך מרגיש שהוא לא עשה הכל להשיגם. והלחן? בהתחלה ניתן לחשוב שזהו שיר רגוע ושקט אך אחרי הפזמון הראשון נכנס מעט קצב שתורם לשיך בכך שנותן לנו תחושה יותר זורמת וקלילה ומדגיש את המילים ומקנה להן יותר משמעות ומציגה את יכולותיו המוזיקליות באווירה קסומה ומיוחדת.

© יחסי ציבור

על הסינגל הראשון סיפר שאול: "הגורל זימן לי מפגש עם אדם שתיאר את סיפור חייו בשש מילים: מהר מדי, קצר מדי, מעט מדי. מיד התיישבתי לכתוב את השיר הזה, שמייצג את הדור שלי שעמוס במידע ורוצה לנסות להגיע לפסגות חדשות בלי שהוא מודע למגבלות שלו. השיר בודק ובוחן מהם הגבולות שאנו מסוגלים לחצות, מה אנחנו מסוגלים לעשות ומה אפשר להספיק. הוא ממשיך להיות רלוונטי היום בדיוק כמו ביום בו הקלטתי אותו".

גם השותף לשכונה, אסף הרץ, פרץ השנה בתחום המוזיקה לצד הרכב "הבוג'ה" (והיינו שמחים לראות שיתוף פעולה מוזיקלי בינו לבין דוד) , ולאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר שחקנים שנמשכים לתחום הזה, כך למשל יונית טובי (גאליס, עונות 4/5) ששחררה סינגל ראשון בשבוע שעבר וגם נוה צור רומז לנו התחלה של קריירה מוזיקלית בראפ. אך עכשיו הגיע זמנו של דוד שאול להשמיע לנו את שירו הראשון, ולהראות לנו שהוא ודמותו בשכונה יותר דומים ממה שחשבנו. ואפילו המציאות עולה על כך באופן מעולה.

 

תגובות