בכורה מיוחדת: עידן שקרוקה משחרר סינגל ראשון. צילום: באדיבות יחסי ציבור

בכורה מיוחדת: עידן שקרוקה משחרר סינגל ראשון

כוכב סדרת הנוער "שכונה", השחקן עידן שקרוקה, מתנסה כזמר בשיר "צומת דרכים" שהוא הסינגל המוזיקלי הראשון שלו שאותו כתב והלחין ואתם הראשונים לשמוע בבכורה מיוחדת לגולשי פרוגי!

אנחנו רגילים לראות אותו משחק על המסך בסדרה "שכונה" או ברחבי האינסטגרם, אך הפעם עידן שקרוקה החליט להתנסות בתחום אחר שנורא קרוב אליו - המוזיקה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שקרוקה, המשרת בימים אלו בצה"ל, משחרר היום (ג'), את סינגל הבכורה שלו הנקרא "צומת דרכים". את השיר הוא עצמו גם כתב וגם הלחין, כך שאנחנו נחשפים למגוון מכשרונותיו של הכוכב הצעיר והאהוב.  

"צומת דרכים" הוא סינגל מרגש ורומנטי המספר על מצב בחיים שבו נמצאים במצב של בחירה לכמה כיוונים, וכל כיוון מוליד איתו את ההתלבטות שלו. בסינגל מתאר שקרוקה מצב שצריך לבחור את הכיוון הנכון ולא לחזור לאחור.

בכורה! מילים ולחן: עידן שקרוקה. באדיבות יחסי ציבור
 

הסינגל מציג לנו את יכולותיו המרשימות של עידן ונדמה כאילו הוא נתפר לתחום המוזיקלי ולא נופל לקלישאות כאלו או אחרות. כמו כן, יש משהו בגוון שיזכיר לנו את בקטנה את הזמר עידן עמדי - מה שמעצים את זה ונותן איזה תחושה שעידן (שקרוקה, לא עמדי) היה אצלנו בפלייליסט מאז ומעולם ואין ספק שאנחנו כבר צמאים לעוד.

שקרוקה הוא לא השחקן הראשון מ"שכונה" שעושה טבילה מוזיקלית. כזכור, השותף לסדרה - אסף הרץ, מופיע יחד עם הרכב "הבוג'ה" איתו שחרר כבר שני סינגלים מצליחים, ולפני כחודשיים גם דוד שאול הוציא סינגל בכורה.

הערב גם ערכנו ראיון לייב מיוחד בעמוד הפייסבוק של פרוגי יחד עם עידן שקרוקה. למי שפספס - קבלו את השידור המלא:

ראיון לייב עם עידן שקרוקה. כתבת: אורן טוב | עריכת תוכן: משה אבוטבול
 

 

תגובות