סיכומוזיקלי: הראל סקעת נפרד ומחווה לאמן טראנס. צילום: יוטיוב, יחסי ציבור

סיכומוזיקלי: הראל סקעת נפרד ומחווה לאמן טראנס

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: פרידה מרגשת, סינגל בכורה מיוחד ומדריכת הח"יר בקאבר ליובל דיין

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

פלורה - שיר לשיפור המצב רוח

פלורה היא זמרת ויוצרת כבר כמה שנים וסיימה את האקדמיה למוזיקה. היא שרה בעיקר פופ, הוציאה שני אלבומים והיא בדרך לאלבום הבא ממנו כבר הוציאה את הסינגל השני - "שיר לשיפור מצב רוח".

השיר "שיר לשיפור מצב רוח" שכתבה, הלחינה והפיקה מוזיקלית, הוא שיר קופצני וכמו שמצופה ממילותיו, משפר את מצב הרוח. השיר מממלא באנרגיות טובות וגורם לנו לשיר יחד איתה. פלורה מוכיחה את הכישרון שלה ומראה צורות שונות של סגנון הפופ.

לסיכום: שיר מלא בצבעים ★★★★

 

ניצן - כולם כאן

ניצן לומד באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים ובא להביא את הבשורה שלו לעולם המוזיקה עם כמה משחקים בצלילים ובמילים. מדובר בקליפ הבכורה של הזמר הצעיר לשיר שכתב - "כולם כאן".

הסינגל של ניצן מביא איתו וויב כייפי, מעין "אקונה מטטה" - בלי יותר מדי לחשוב, פשוט לשמוח ולחייך ולהנות מהרגע המוזיקלי שיצר עבורנו. חלק מהבתים לא הכי משתלבים לנו באוזן יחד עם השיר, אולי רק הסיומת שלהם א הפזמון הוא בהחלט החלק מלא הפאן בשיר.

לסיכום: כייפי, אבל יש נקודות לשיפור. ★★★

 

יהוא ירון - נצח זה שקר

יהוא ירון הוא מוזיקאי כבר לא מעט שנים ובכל פעם מצליח לשנות ולגוון. כעת הוא מוציא סינגל חדש בשם "נצח או שקר" סינגל שני מתוך האלבום הבא שלו "אם לא נרקוד לא נבין כלום".

הסינגל החדש "נצח או שקר" בהחלט מצליח להכניס אותנו לאווירה ולמסר שהוא מנסה להעביר. השיר קצת כבד ולא שמח, קולו הנמוך של ירון מצליח לשלב במילים את הגוון אותו ירון רצה להעניק לשיר ונותן לנו לדמיין. בפזמון אנחנו שומעים קצת יותר קצביות - מה שרק תורם לעוד כמה רגעים קסומים בחסותו.

לסיכום: מגוון ומיוחד. ★★★★

 

נדב הולנדר - רגע לבד

נדבר הולנד הוא זמר פופ בתחילת דרכו ובדרך לאלבום הבכורה הוא משחרר את ינגל הבכורה שלו - "רגע לבד" אותו כתב, הלחין והפיק מוזיקלית בעצמו מתוך.

הסינגל בהחלט טוב מאוד בשביל שיר ראשון. הוא רגוע ולא בא לתפוס אותנו עם ביטים וקצב היסטרי. יש בו המון רגש, אהבה וגוון של שיר ישראלי שיכול להכנס לפלייליט האיכותי של התחנות השונות. יש בו גם קצת מוזיקה חייזרית וחללית, בשיר הזה ספציפי זה משתלב - כי בכל שיר אחר זה היה יכול להעיק. החסרון היחיד של השיר זה שהוא נשאר על אותו הקו כל הזמן ולא ממריא מדי. אך בסך הכל הכללי, אהבנו והתרגשנו.

לסיכום: פתיחה טובה, עוד קצת וזה הכי מושלם ★★★★

 

שווה האזנה

כולנו שמענו והופתענו על פטירתו של הזמר אמיר פרישר גוטמן ולהרבה מאיתנו היה קשה לאמין. שלשום (ד') התקיים טקס האשכבה של הזמר בהבימה וכל מי שרצה יכול לבוא ולתת כבוד אחרון, בין האורחים היה את הזמר הראל סקעת שבחר להקדיש את השיר "קרן אור" (מתוך המחזמר "אלאדין ויסמין") לאמיר פרישר גוטמן ז"ל (שגם כתב אותו עבור הראל) על הבמה בטקס האשכבה, השיר בהחלט ריגש וגרם לכולם להקשיב ולהיזכר.

 

אם כבר לסגור שבת אז כמו שצריך. מדריכת חי"ר שרה את "לילותיי" של יובל דיין בסוף שבוע שבו היא נשארת שבת בבסיס. אין ספק שהיא מעבירה את הזמן בדרך הכי מהנה וטובה עם החיילים וגורמת לכולם להרגיש בבית, נסו גם אתם.

 

כשמדריכות ח״יר סוגרות שבת @yuvalteperberg

A post shared by פז״מ (@pazam_gram) on

הנגן המוכשר, ניב ברסינסקי שכבר הפתיע בגדול בחודש שעבר כשחרר קאברים עם הרקדן של בריטני ספירס, מעלה קאבר חדש לאינסטגרם יחד עם נוי אייזן וחן צימרמן (שאחראים על אחד מלהיטי הקיץ החדשים). מדובר במחווה לארמין ואן בירון - אחד מאמני הטראנס הגדולים בעולם. קאבר מדהים שנעשה לכבוד מופע הטומרולנד, השילוב בין השלושה רק עושה חשק לקבל מהם עוד מנות מוזיקליות.

תגובות