מפיות באוויר: הסינגל החדש של סטפן קצבי ומפתיע. צילום מסך מיוטיוב

מפיות באוויר: הסינגל החדש של סטפן קצבי ומפתיע

שנייה לפני שסטפן, הזמר הכי חם בישראל ממריא לקריירה הבינלאומית שלו, משחרר היום (א') סיגל חדש ומעניין מתמיד. להאזנה

אין דבר יותר כיפי מלתפוח את השבוע עם להיט חדש שעושה לנו חשק לרקוד (ובכן, פה גם יש לנו חשק להעיף מפיות באוויר). אנחנו כמובן מתכוונים לסינגל החדש של סטפן, "מפיות", שכמו שאר השירים שלנו - גם זה הולך להתנגן לנו בפלייליסט בלי הפסקה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

בדומה ל"קומסי קומסה", גם כאן מנצל הכוכב את הבמה כדי לנסות ולהביר מסר לחברה הישראלית, לצד מוזיקה קצבית שאי אפשר לפספס.יש שתי נקודות מעניינות שמנסה הכוכב להעביר בשיר החדש שלו - ראשית, הישראלים אוהבים להתלונן ולבכות שקשה אך למעשה אנחנו עובדים על כולם וחוגגים בסופי שבוע ("כולנו מתלוננים שאין כאן עבודה ‎אבל עובדים על כולם איזו מדינה"). האם יש כאן רמז לתרבות האינסטגרם שמוכרת לנו חלומות ומציאות מזוייפת?. נקודה שנייה וחשובה לא פחות - המסר נגד אלימות. בשירו הוא מתייחס לתקרית העפת הכיסאות ב"ימית 2000" יחד עם שורה שחקנים שמדמים את הסיטואציה. רק שהפעם סטפן עוצר אותם רגע לפני שהאלימות מתבצעת ובמקום מכות הם רוקדים. סטפן רוצה להעביר שאלימות זאת לא הדרך,והפתרון הוא ריקודים מוזיקה ושמחה.


השיר מפיות סוגר את התקופה המאוד משמעותית בקריירה של סטפן מבחינת סגנון מוזיקלי. רגע לפני הפריצה הגדולה שלו באירופה. סטפן נותן לנו נקודת מבט לא רק על עצמנו כחברה ישראלית אלא גם על עצמו כאמן מקומי. במהלך השנה האחרונה, סטפן הופיע במדינות רבות ברחבי העולם ובקרוב יושק לזמר סינגל חדש שצולם בפריז וזאת לאחר שחתם חוזה עם חברת תקליטים צרפתית.

 

תגובות