לא פחדן: שחר טבוך משחרר סינגל שכתב עם לי בירן. דודי גניס, באדיבות יחסי ציבור

לא פחדן: שחר טבוך משחרר סינגל שכתב עם לי בירן

שחר טבוך משחרר את סינגל הבכורה שכתב יחד עם לי בירן על מערכת יחסים כושלת בין גברים, ואת הקליפ בו מככבים החברים המפורסמים • צפו

כארבע שנים עברו מאז שחר טבוך הופיע באודישן ל"כוכב הבא" ושר שיר שכתב על בן זוג לשעבר. את האודישן אומנם הוא לא צלח, אך השחקן לא ויתר על החלום המוזיקלי והבוקר (ב') שחרר את סינגל הבכורה שלו, אותו כתב יחד עם לי בירן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסינגל קוראים "פחדן" ואם הבחנתם בשבוע שעבר בלא מעט תמונות בסטוריז של סלבס עם הוריהם תחת הכיתוב "אמא שלי אומרת שת'ה פחדן", תדעו כי מדובר בשורת הפזמון מהשיר המדובר שמשתייך לז'אנר ה-KPOP, המזוהה עם טבוך. הסינגל נכתב על מערכת היחסים כושלת בין גברים, אבל בקליפ דווקא מוצגת מערכת יחסים בין נער ונערה.

 

אל הקליפ גייס כמה חברים מפורסמים אהובים כאשר את העלילה מובילים החברה הטובה בר מיניאלי והשחקן וכוכב הנוער יהודה בוחבוט בתור "הגבר הפחדן". עוד מככבים: עדן אלנה, הטיקטוקר עדן דניאל גבאי, כוכבי "סקיי": רביד רונן, מעין רחימה, עידו טאקו, אופק פסח, דולב סלע וכן אמו האמיתית של שחר - אתי.

"הסינגל הראשון שלי וכל הגוף בוער מהתרגשות!", אמר שחר עם צאת השיר. "אני זוכר את שחר בן ה-11, ילד ממושקף וקצת מוזר שמנגן באורגנית ושר בקולי קולות בחדר שלו. הוא שר שירים של מוזיקאים אחרים וחולם שיום אחד יהיה לו שיר משלו. עברו השנים ואיתם קרו הרבה דברים שגרמו לו לשים את החלום בצד וקצת לפחד... אבל היום מה שבטוח, הוא לא פחדן! השיר פחדן הוא שיר אמיץ שמדבר על לא לפחד, להתמסר ולהתחייב לחלומות שלך, לאהבות שלך, למי שאת/ה! וגם על הדרך להזכיר לנו שמי שרע אלייך אולי פשוט מפחד מהצל של עצמו. אם אני הצלחתי להפסיק לפחד באמת שכולם יכולים!".

טבוך ובירן על הסט
טבוך ובירן על הסט © צילום פרטי

זו לגמרי השנה של טבוך שלא מפסיק להפתיע. מעבר לקמפיינים שונים אותם הוא קוטף (ביניהם לסמסונג - שעשו שיתוף פעולה עם טבוך גם בקליפ הבכורה), כיכב טבוך ב"שעת נעילה", "משפחה בהנפקה" ,"סקיי", "מי פה הבוס?" שתעלה בקרוב, וכפי שקראתם כאן לראשונה - אף יככב בפסטיגל 2021.

על הגל
על הגל © מאי סביר, באדיבות יחסי ציבור
תגובות