סיכומוזיקלי: סאבלימינל מחדש וחנן בן ארי עושה אביב גפן. עדי אורני, פזית גואטה

סיכומוזיקלי: סאבלימינל מחדש וחנן בן ארי עושה אביב גפן

איזה שבוע של מוזיקה מדהימה עבר עלינו, וכל בכל סוף שבוע אנחנו כאן כדי להביא במיוחד בשבילכם את כל השירים שהכי אסור לכם לפספס. והפעם ברשימה תוכלו למצוא: מירי מסיקה בסינגל ממכר, רגב הוד משלב מזרחית וטכנו וחנן בן ארי בקאבר לאביב גפן

יום שישי שוב הגיע, וכמו תמיד גם הפעם - הוא בא בדיוק בזמן. בדיוק בזמן בשביל להאזין לכל המוזיקה החדשה שיצאה השבוע, ולהנות מכמות האנשים המוכשרים שקיימים לנו כאן בישראל. ברשימה השבוע בין היתר תוכלו למצוא סינגלים חדשים של: מירי מסיקה, אושר כהן, רגב הוד, אלון עדר ולהקה ועוד. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מירי מסיקה - שורפים ת'יום

השבוע שחררה מירי מסיקה שיר חדש, ואנחנו לגמרי מתרגשים בכל פעם כשאנחנו שומעים מוזיקה חדשה ממנה. השיר "שורפים ת'יום" הוא הסינגל הראשון שכתבה יחד עם אבי אוחיון שיוצא לאור ומתן דרור על ההפקה המוזיקלית. מירי מספרת כי החיבור בינה ובין אוחיון היה מיידי וטבעי, והיא מאמינה שבהמשך יבואו עוד. מירי מביאה איתה בשיר הזה צד מוזיקלי שלה שאנחנו מאוד אוהבים, ומהרגע הראשון שהאזנו לשיר אנחנו לא מפסיקים להקשיב לו!
לסיכום: פשוט מושלמת

 

אליאור - חזק גם בלעדייך

לכבוד יום הולדתו ה-20, הזמר המתחיל אליאור זנדאני הוציא את הסינגל הראשון שלו - "חזק גם בלעדייך". השיר נכתב על ידי גל שריג וניר פרץ (אחיו של משה פרץ) ומדבר על פרידה וההתמודדות עם המשבר שבא יחד איתה. לאחר שנים של היכרות עם הזמר משה פרץ והתחברות לצד המוזיקלי שלו, רואים שאליאור לקח את הטוב ביותר מהטוב ביותר ויצר שיר שריגש אותנו מאוד. אנחנו מאחלים לו הכי בהצלחה בהמשך.
לסיכום: הולך להצליח בגדול

אלון עדר ולהקה - דרך הזהב

כמה חיכינו והנה זה הגיע, שיר חדש לאלון עדר ולהקה, סינגל שני מהאלבום שבדרך. אלון מספר על השיר "דרך הזהב": "רוב השירים מהאלבום שנוציא בקרוב נכתבו לפני שנתיים ממקום של שפה חדשה שמנסה להגיד אמת פשוטה. בהתחלה הביך אותי, מול הלהקה ומול עצמי, להביא שירים כל כך חשופים, אבל אני מרגיש שבזמן שעבר מאז העולם התיישר, או התעקם, לא בטוח.. אבל מרגיש נכון שבחרתי ללכת איתם באומץ". שמחנו כל כך להאזין לשיר הזה ולהיכנס אל תוך העולם לשתי דקות וחצי. אהבנו והתרגשנו.
לסיכום: כישרון אין סופי

 

צליל דנין - תביאי ת'אחד

השיר החדש שיצא השבוע - "תביאי ת'אחד" של צליל דנין, הוא אחד השירים המיוחדים והמגניבים ביותר שראינו בתקופה האחרונה. המנגינה הכיפית יחד עם הקול הנעים של צליל גרם לנו להתמכר לשיר כבר בפעם הראשונה שהאזנו לו! בנוסף לזה, נגנבנו בטירוף מהקליפ השונה והמגניב שיצרו רוני אזולאי ויובל ארצי שכולו צולם לאורך ובו רואים כל מיני סיטואציות נחמדות ופשוטות. אנחנו צופים לה עתיד מזהיר ומחכים לראות עוד קליפים עם קונספטים מיוחדים כמו זה.
לסיכום: הכי פשוטה והכי יפה

 

אושר כהן - הנה את בוכה

את אושר כהן אנחנו מכירים קצת מהלהיטים הקודמים שלו - "זוגות כאלה", "שירים של עומר" או "ככה בלי שלום" שאותו כתב ומבצע יחד עם שרית חדד. אבל אחרי שכבש את המצעדים ואפילו מילא פעמיים את אמפי קיסריה, הוציא השבוע אושר שני שירים כיפים ונעימים - "עושה לי בלאגן" ו"הנה את בוכה". אושר מוכיח לנו בשני הסינגלים החדשים כמה מגיעה לו ההצלחה ובטוחים שעוד נשמע הרבה שירים שלו בקרוב!
לסיכום: כוכב עולה

רגב הוד - מזרחית וטכנו

לאחר שגם הסינגל הקודם ששחרר היה להיט מסיבות מרים, החליט גם הפעם רגב הוד ללכת על הכיוון המרים, ואנחנו עפים על זה! את השיר "מזרחית וטכנו" ששחרר השבוע יצרו לו רן אביטן ואבירם דרעי. בשנים האחרונות המוזיקה המזרחית משנה פנים וצלילים, עוברת תהפוכות רבות ובעיקר באה להתרענן ולרענן. בשיר החדש רגב מטשטש את ההגדרות של הסגנונות המוזיקליים, ומשלב בדיוק את מה שנראה כסגנונות שלא קשורים האחד לשני - מזרחית וטכנו.
לסיכום: אהבנו את השילוב!

 

לישי - תגיד לה

אחרי ההצלחה של שני הלהיטים הקודמים שלה, שחררה השבוע לישי את הסינגל השלישי והצבעוני שלה - "תגיד לה". כמו בשיריה הקודמים, גם פה לישי ממשיכה לשלב את הסגנונות המיוחדים שלה ומראה לנו גם בקליפ באיזו פשטות ואלגנטיות היא יכולה להעביר ביצוע כזה. השיר עצמו מאוד יפה ויחד עם הקול המרגש של לישי, אנחנו נשארנו מופעמים.
לסיכום: צבעונית ומיוחדת

דנה לפידות - ואחרי הנפילה

כמו בכל שיר שלה, דנה לפידות לא מפסיקה לרגש ולהפתיע אותנו מחדש. בשיר החדש שלה "ואחרי הנפילה", היא משתפת את כולנו בתהליך האישי והפנימי שלה ומספרת את כל הרגשות שלה בצורה הכי אמיצה שיכולה להיות. על השיר סיפרה - "אצלי כל שיר, תו ומילה הוא תמונה שקופה וחותכת מתוך חיי ומעולמי הפרטי. בחרתי לגעת בשיר הזה אחריי שנים של התמודדות אישית שלי בין קצוות של שפיות ושיגעון. זהו שיר שמספר באופן חשוף, שביר ואמיתי את הנפש שלי ואת הטלטלות שעברתי זמן רב".
לסיכום: ממשיכה לרגש

 

או.בי.די x אופיר ג'יי רוק - שפה אחרת

אם חיפשתם לאחרונה שיר ייחודי עם קליפ ייחודי - הגעתם אל המקום הנכון! הראפר או.בי.די (או אור בן דוד אם תרצו), הוציא השבוע את השיר החדש שלו בשיתוף פעולה מיוחד עם אופיר ג'יי רוק. השיר עשה לנו חשק לרקוד ולקפוץ וממש גרם לנו לרצות ללמוד אותו בעל פה רק כדי שנוכל לשיר אותו כל היום. המנגינה והקליפ השונה גורמים לנו קצת להזות מהנוף החדש ואהבנו את זה מאוד.
לסיכום: התמכרנו

 

סאבלימינל מארח את חזי שקד - נייר עיתון

סינגל חדש-ישן שיוצא השבוע הוא "נייר עיתון" של סאבלימינל, בו מארח את חזי שקד. השיר מבוסס על השיר המקורי של להקת טיפקס, שנכתב על ידי קובי אוז, בתוספת טקסט חדש שכתב סאבלימינל עם עיבוד מחודש והפקה עדכנית. השיר הוא סינגל שני מתוך האלבום "חופשי לשמוח" שעתיד לשחרר סאבלימינל בקרוב. חזי שקד, שמתארח בשיר, אולי מוכר לכם בתור אביה של ליה שקד שהתמודדה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" ואף מבצעת קולות רקע בשיר. אנחנו עפים על החידוש עם התוספות המעניינות, שנותנות לשיר זווית אחרת, ומראות כמה מוזיקה טובה היא על-זמנית ונשארת לנצח.
לסיכום: עשו לנו שמח

 

שווה האזנה

הראל סקעת בביצוע ל"ימים אחרים"

בשנת 2006 שחרר הראל סקעת את אלבומו הראשון, וחלק מהשירים שבו הפכו לשירים המצליחים ביותר שלו עד היום. השבוע פורסם ברדיוס 100FM ביצוע רדיו ראשון של סקעת לשיר "ימים אחרים" מתוך אותו האלבום, והביצוע פשוט מדהים. כיף לראות ולשמוע שגם אחרי 15 שנה, השיר כל כך רלוונטי ונוגע לנו ללב. אוהבים אותו וכל דבר שהוא שר.

חנן בן ארי בקאבר לאביב גפן

אחד הזמרים שהכי מרגשים אותנו מאז ומתמיד הוא חנן בן ארי, שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד ממנו ומרגישים כי זו המהות שלו. גם כשמבצע קאבר לזמרים אחרים, חנן הופך את השיר ממש לשלו ונותן את הזווית שלו בשיר. הפעם זה היה "מלאך" של אביב גפן, שביצע מחדש בצורה פשוט מדהימה ונוגעת. בן ארי גרם לנו להתאהב בשיר מחדש ולהבין שוב כמה יפה הוא.

 
תגובות