סיכומוזיקלי: אליעד מפציץ שוב וישי ריבו מהפנט. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: אליעד מפציץ שוב וישי ריבו מהפנט

הנה אנחנו חוזרים שוב, ממש רגע לפני הסופ"ש עם השירים הכי חמים ומדהימים שיצאו השבוע! והשבוע הסיכומוזיקלי מלא באמנים שגרמו לכולנו להתאהב - אליעד, ישי ריבו ועדן מאירי הם רק חלק קטן ממה שמחכה לכם! • האזנה נעימה!

אנחנו שמחים בכל פעם מחדש ומחכים לרגע שיגיע יום שישי ויתן לנו את ההזדמנות לעבור על כל השבוע הזה ולהנות מהמוזיקה שתתן לנו את הוייבים הכי טובים ותהפוך להיות חלק מאיתנו. השבוע נמצאים בסיכומוזיקלי לא מעט אמנים מוכרים (וגם כאלה שפחות) שהפכו לנו לגמרי את הלב וגרמו לנו להבין מחדש עד כמה אנחנו אוהבים מוזיקה. הצטרפו אלינו ותכירו אותם!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אליעד - לא כוחות

כל כך כיף לראות את אליעד עם שירים חדשים שכבר משמיעה ראשונה אנחנו יודעים שיכנסו לנו עמוק ללב ולפלייליסט. השבוע הוציא את "לא כוחות" ולנו ללא ספק - יש כוחות (כדי לשמוע אותו ללא הפסקה). אליעד כתב את השיר עם אבי אוחיון שגם הלחין אותו עם מתן דרור. שמחים להיכנס לסופ"ש עם שיר כזה כיפי ומושקע ולא יכולים לחכות כבר שיגיע האלבום המלא כדי שנוכל להנות עד הסוף.

לסיכום: ממכר!

 

ישי ריבו - לא נפסיק לחלום

השיר החדש שהוציא ישי ריבו בהפתעה מלא במילים מדהימות כמו שאנחנו כבר רגילים ממנו וגם הפעם הוא לא אכזב. הפזמון המרגש שלקוח מתוך ישעיהו פרק ב' והשיר עצמו מתאימים את עצמם לתקופה וזה מה שכתב על הנושא בעמוד האינסטגרם שלו - "את "לא נפסיק לחלום" כתבתי לפני מספר שנים בהשראת דברי הנביא ישעיהו על חזון אחרית הימים ואפילו יצא לי לשיר אותו במספר הופעות. אבל בכל פעם שניגשתי להוציא אותו, משהו עצר בעדי, אולי מצד זה שהלב לא היה מונח עד הסוף עם התובנה החד משמעית שאנחנו חלק מהתהליך הזה ממש. ועכשיו השיר הזה כמו מבקש לצאת מצד עצמו".

לסיכום: תמיד מוכשר

 

דודי בוזגלו - תצאי לי מהלב

דודי בוזגלו ממשיך בקו המוזיקה שלו ומדהים אותנו כמו תמיד. על המילים והלחן אחראים איציק קדם ואופיר מלול ועל ההפקה המוזיקלית אופיר מלול. השיר מדבר על מישהי שהתנהגה בצורה לא מכבדת במהלך הזוגיות שלהם, הוא מספר על התוכניות שהכין לעתיד ופתאום הכל מתפרק והוא רוצה שתצא לו מהלב. אין ספק שמרגש!

לסיכום: אהבנו

 

עדן מאירי - לך עם האמת שלך

עדן מאירי כבש את כולנו עוד מהרגע הראשון שראינו אותו על המסך לפני שלוש שנים. השבוע, אחרי הדרך המטורפת שעבר הוא הוציא את אלבום הבכורה שלו הכולל 14 שירים הכולל שיתופי פעולה עם דודו אהרון ורוני דלומי. שיר הנושא של האלבום (שהוא גם השם שלו) הוא "לך עם האמת שלך" שמראה את האותנטיות והבגרות שלו בצורה מדהימה.

לסיכום: ללא ספק שווה האזנה

 

התאומים ממן - סימנים

נחשפנו אל התאומים ממן לראשונה בתוכנית "אייל גולן קורא לכם" שם הגיעו למקום השלישי והמכובד ביותר. הם הגיעו ממעלות תרשיחא ובהמשך דרכם כיכבו גם בעונה השביעית של "המירוץ למיליון" וגרמו לנו להתאהב בהם לגמרי. השבוע הוציאו יחד את הסינגל "סימנים" שמדבר על הרגע הזה שנמצאים במערכת יחסים ומתחילים להרגיש את הקשיים והסימנים שמופיעים המסמנים על תחילת סיום הקשר.

לסיכום: כוכבים

 

ראם בקאל - לא יכול לישון

בפעם הקודמת שכתבנו על שיר של ראם, הבטחנו לכם שעוד תשמעו את השם שלו. אחרי הסינגל שהוציא השבוע - "לא יכול לישון", אין לנו בכלל ספק שזה נכון. השיר מלא בביטחון מטורף שיכול בקלות להפוך אותו ללהיט הבא שכולנו נתמכר אליו! השיר מטורף וראם הוא אמן מהמדרגה הראשונה ואנחנו בטוחים שממש בקרוב נראה לאיזה מקומות הוא יכול להגיע (זה רק הסינגל השני שלו, כן?).

לסיכום: מטורף!!!

 

קרנית - כולם רוצים

קרנית היא כותבת ומלחינה בפסנתר שחור ואת השיר הזה גם כתבה והלחינה עם ההפקה המוזיקלית של רונית שחר ואלון אוחנה. השיר נכתב במיוחד לכבוד המופע שלה - "מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר" שהופך גם לאלבום הבכורה שלה. מדובר בשיר קול וכיפי, עם קצב מטורף שעשה לנו וייב מעולה!

לסיכום: מגניב בטירוף

 

גאיידה - מתי את נושמת

גאיידה רק בת 25 והספיקה לא מעט בחייה - השתתפות בטקס המשואות, שיתוף פעולה עם עברי לידר, "אקס פקטור לאירוויזיון" ואפילו השתתפה בעונה הבאה של "פאודה". השבוע שחררה את השיר החדש "מתי את נושמת" שנכתב על ידי אלירן אביטל, חגי אוזן ועדי כבירי והפיק מוזיקלית גם אלירן אביטל. גאיידה מציגה חוזקות מטורפות ומביאה את הכוח הנשי הייחודי שלה לפה.

לסיכום: התרגשנו

 

עדיאל בראל - סיפורי אהבה

הכירו את עדיאל בראל - זמר, יוצר ואמן שמפסל ומצייר את חייו דרך הצלילים והמילים. אין ספק שנתקלנו בבן אדם מיוחד ואת זה שומעים גם מהשירה המיוחדת שלו בשיר החדש שהוציא "סיפורי אהבה". הוא נולד בבאר שבע להורים שהתחרדו והגיעו לישראל כדי ללדת אותו ואת אחיו. הוא גדל בתור חרדי ובגיל 16, בחר בצעד אמיץ לעזוב את הישיבה ולחקור את הקשר שלו עם היהדות והאמונה מחדש. עדיאל פשוט גרם לנו להתאהב בו כבר משמיעה ראשונה וזה מקסים.

לסיכום: כובש ממש

 

שי משולם - אור של רגש

חיפשנו שיר קסום ומצאנו. לפני כעשור שי משולם חלה ב-ALS ולמרות זאת, הביא ילד נוסף ושלישי לעולם והוציא כבר שני אלבומים. את השיר "אור של רגש" מבצע אמיר דדון בביצוע פשוט מקסים ומרגש. "במשך כמה שבועות ישבתי עם הטקסט בבית להוסיף קצת, לשנות לחבר את הדברים אליי ועם מחשבה על אמיר ועל מה שהוא מביא איתו. תוך כדי העבודה על הטקסט, אשתי נכנסה להריון. מצד אחד אור והתרגשות, מצד שני משהו מכביד. חשש, שבא מתוך הקונפליקט שבלהיות אדם חולה חשוך מרפא שיוצר חיים חדשים. אדם ללא עתיד שיוצר עתיד. אבל בסוף, מה שעושה לי טוב זה שטוב לה, שטוב להם אני לא צריך יותר כלום. זה הרעיון שמובע בשיר".

לסיכום: הזלנו דמעה

 

שווה האזנה

לורן פלד עושה אנה זק

רק בשבוע שעבר שחרר לורן את הסינגל החדש שלו - "האהבה הזו" וגרם לנו להתאהב בו מחדש. השבוע החליט להוציא קאבר לשיר "לך לישון" של אנה זק והפך אותו בצורה המדהימה והייחודית שלו לתוצר חדש ומקסים. אהבנו בטירוף!

תגובות