סיכומוזיקלי: לורן פלד ממשיך ומארינה מקסימיליאן באנגלית. אלון שפרנסקי

סיכומוזיקלי: לורן פלד ממשיך ומארינה מקסימיליאן באנגלית

שבוע עמוס היה לנו במוזיקה! שוב הגיע יום שישי והסיכומוזיקלי הפעם מפוצץ - אבל מלא בשירים מושלמים שלא תוכלו להפסיק לשמוע! בינהם: לורן פלד, מארינה מקסימיליאן, זאק פקיאל, קורל ביסמוט ועוד מלא... • האזנה נעימה!

עוד שבוע עבר וגם היום, שישי פה ואיתו הסיכומוזיקלי האהוב שלנו. השבוע היה לנו כל כך כיף לכתוב אותו כי היה מלא בשירים מדהימים ונעימים. אנחנו בטוחים שלא תעמדו בזה ולכן בלי יותר מדי תוספות וחפירות - קבלו את השירים הכי מושלמים שיצאו השבוע ושיבשו לכולנו את הראש!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לורן פלד - האדמה מתחתיי

כבר ידוע שכשיוצא שיר חדש של לורן, אנחנו הראשונים להקשיב ולהתרגש. לא יכולים לחכות כבר שיצא האלבום החדש שלו, אבל רגע לפני הוא שיחרר לנו את "האדמה מתחתיי". השיר כתוב בצורה פשוט פנומנלית, הצלחנו להתחבר לכולו - מכל כיוון אפשרי. אין ספק שלורן מוכשר בטירוף וכמובן שהוא היה אחראי כמעט לכל פרט בשיר המדהים הזה (מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקלית). הקליפ צולם בים המלח ונותן וייב ממש מיוחד שלגמרי מתחבר עם השיר. אנחנו אוהבים אותו כל כך ומקווים רק לשמוע כמה שיותר מוזיקה ממנו, כי זו המוזיקה שאנחנו צריכים בעולם הזה. מוזיקה שיכולה להרים אותנו ולהציל אותנו מרגעים קשים.

לסיכום: פשוט הוא.

 
 

מארינה מקסימיליאן - INNOCENT

"במקביל לשירים שאני יוצרת בעברית, כבר 3 שנים שאני עובדת על פרויקט באנגלית באמצעות חברת תקליטים קטנה ובוטיקית מלונדון וניו יורק ואני מרגישה שהגיע הזמן לשתף את הקהל המדהים שלי - אתכם! היום, לראשונה אני מעזה לשחרר שיר חדש מתוך הפרויקט הבינלאומי. בהפקתו המוסיקאלית המבריקה והיפהפייה של האחד והיחיד שלי - גיא מנטש". - כך מספרת מארינה. ממש שמחים לראות את מארינה מגשימה את עצמה ועושה מה שהיא מרגישה לנכון ולגמרי יצא לה שיר מהמם שכולכם חייבים להקשיב לו.

לסיכום: מדהימה גם באנגלית

 

זאק פקיאל - נסיכה

את זאק פקיאל אתם כנראה כבר מכירים מהסדרה "פלאשבק" או אולי דווקא מ-"פוראבר", אבל בכל מקרה מדובר באדם מקסים ונעים. כך גם אפשר לתאר את השיר החדש שלו, "נסיכה" - מקסים ונעים. את המילים כתבה פטריסיה אוריה כהן, על הלחן בצלאל בורוכוב ועם הביצוע והקול הקסום של זאק, אנחנו שקענו לגמרי בתוכו. כל כך כיף לשמוע זמר כזה ואהבנו מאוד.

לסיכום: אינטימי ומרגש

 

עדי אברהמי - כפתורים

כפתורים הוא השיר החדש של עדי אברהמי שגם כתבה והלחינה אותו עם ההפקה המוזיקלית של בן שופן. הנה מה שהיא מספרת עליו - "כפתורים הוא שיר שנכתב מתוך רצון עז לקבל ולעשות שלום עם כל החלקים שבי. הוא במהותו שיר השלמה. בעבר, ניסיתי בכל מאודי למחוק את אותם הרגעים הפגיעים, הזכרונות, כדי לא להרגיש ולהתמודד עם התחושות המכווצות, היום אני מבינים שהכפתורים האלה, הרגעים האלה, הם חלק בלתי נפרד ממי שאני, וברגע שאני בוחרת לחבק אותם ולהשלים איתם, אני גם מקבלת ומשלימה עם מי שאני".

לסיכום: מקורי!

 

תום שנייד - סבבה והכל

אם אתם עדיין לא מכירים את השם, הגיע הזמן שתתחילו לשנן!
שנייד שיחרר השבוע סינגל חדש בשם "סבבה והכל" שמדבר על אהבה עיוורת, אחת שמתעלמת מכל הדגלים האדומים וסימני האזהרה, כזו שהרצון שתצליח כל כך גדול, עד שגורמת להרס.

לסיכום: מיוחד

 

אמיר והצרפתים - את מרגשת אותי

השיר מדבר על אהבה ראשונה, על ההתרגשות שהיא מביאה איתה, על התקשורת המיוחדת שקיימת בכזו ועל הפרפרים שהיא יוצרת.
אמיר והצרפתים משחררים סינגל שמדבר בכנות על הרגשות, בלחן מרגש ומילים שנוגעות בכל אחד שהתאהב.

לסיכום: עושה לנו חשק לאהוב

 

אופק נחמן - סימני חיים

אופק נחמן היא שם חדש ומרענן במוזיקה הישראלית, בסינגל חדש שכתבה והלחינה נחמן בעצמה, היא מדברת על הקושי בחיים, על המאבק היומיומי הקיים ועל הרצון לכבוש אותו.
השיר בעל ליריקה מרגשת ומוזיקה בועטת שמכניסה אותנו לאווירת השיר וגורמת לנו להתאהב ביוצרת הצעירה הזו.

לסיכום: אהבנו מאוד

 

עילי צ'פמן - ככה

אם השם עיליי צ'פמן מוכר לכם, זה בגלל שהוא מככב בסדרה "מקיף מילאנו", נוסף על היותו שחקן מוכשר, צ'פמן מחזיק גם כישרון נוסף והוא זמר בעל יכולות, כחלק מתפקידו ב-"מקיף מילאנו" הוא שיחרר את השיר "ככה" שדמותו כתבה לסופי מבורך, מושא אהבתו בסדרה.

לסיכום: מתוק ממש

 

עופרי סלומון - חיבה

עופרי סלומון היא בת 26 והיא זמרת, רקדנית ושחקנית. בימים אלה היא ועמית שמואל (MITSH) עובדים יחד על אלבומה הראשון. עופרי מגיעה מעולמות הפופ, אך יחד עם עמית היא יוצאת משם ומגיעה גם לעולמות הרוק והאוריינטל וזה מושלם! השיר "חיבה" מלא בדברים מדהימים - מהמנגינה, קולות הרקע, המילים ובמיוחד - הקול המיוחד שלה שמשתלב בצורה מושלמת. השיר מדבר על אמת ברורה בתוך מערכת זוגית שהיא לא טובה מספיק.

לסיכום: מחכים לאלבום

 

אליאב זוהר - היא לא מבינה

לאחר שהוציא את הלהיטים "תפתחי חלון" ו-"מדינה בהמתנה", הוא משחרר שיר חדש הנקרא "היא לא מבינה" שהוא גם השיר השלישי מתוך אלבום הבכורה שלו. השיר מראה את תהליך הבגרות והבשלות של גבר שמוכן לקבל את האהבה שהוא מרגיש ולבנות בסיס משותף לקראת חתונה ומשפחה. כך אמר אליאב - "השיר "היא לא מבינה" הוא אחד השירים שאני הכי אוהב באלבום שלי, הוא מרגש אותי בכל פעם מחדש ואני בטוח שהוא ירגש מאוד גם את הקהל".

לסיכום: חמוד!

 

שווה האזנה

קורל ביסמוט - לך לישון

מי לא שמע השבוע על הזמרת קורל ביסמוט שהתארחה בהופעה של מארון 5 ושרה עם אדם לוין את הלהיט המושלם "Sunday Morning"? אם אתם קצת מנותקים, השבוע ביקרו להקת מארון 5 בישראל ובזמן ששהו במלון, שמע אדם לוין את קורל מבצעת ברחוב את הלהיט שלהם. אדם לא נשאר חייב והזמין אותה לשיר איתו ביחד את השיר בהופעה. ישר לאחר מכן, הזמינו אותה ללייב אצל עידו פורת בגלגלצ, שם עשתה את הביצוע המושלם שלה לשיר "לך לישון" של אנה זק.

 
תגובות