סיכומוזיקלי: מרגי פותח את השנה עם הארי סטיילס. צילום מתוך אינסטגרם @mergui

סיכומוזיקלי: מרגי פותח את השנה עם הארי סטיילס

עוד שבוע עבר לו, עוד שישי הגיע ועוד סיכומוזיקלי כבר כאן! השנה החדשה התחילה במלוא המרץ וכמוה - גם תעשיית המוזיקה לא נרגעת. גם השבוע יש לנו המון שירים חדשים שלא תרצו לפספס ובינהם: גל אדם בשיתוף פעולה עם אודיה שבעצמה הוציאה דואט מיוחד ומרגי מבצע את הלהיט של הארי סטיילס • האזנה נעימה!

איזה כיף שחזרתם אלינו לעוד סיכומוזיקלי! עברה לה עוד שנה ורצינו גם הפעם להתחיל את 2023 בצורה הכי טובה שיש - עם מוזיקה! אז גם הפעם מחכים לכם המון שירים ממש טובים שאנחנו בטוחים שתאהבו - בדיוק כמונו. מוזמנים להצטרף ולהנות יחד איתנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גל אדם - הנפילות שלנו

כמה שאנחנו שמחים לראות סינגל חדש של גל אדם. בפעם האחרונה הוא הוציא את "משוגעת" יחד עם נורוז שהפך לאחד השירים המושמעים בכל מקום שהגענו אליו. הפעם הוא משחרר את "הנפילות שלנו", שיר רגוע ומרגש יותר שנכתב והולחן על ידי משה בן אברהם ואודיה אזולאי יחד עם עיבוד והפקה מוזיקלית של אופק יקותיאל ומשה בן אברהם. בנוסף, השיר מלווה עם קליפ מטורף ומעניין שביים אלכסיי מלב. שמחים לראות את היכולות של גל בצורה הזו. אהבנו לגמרי!

לסיכום: עוצמתי

 

אודיה & עופר ניסים - בלילות

ואם התחלנו בשיר שהלחינה וכתבה, נעבור לעוד אחד כזה - אבל הפעם בשבילה. את השיר "בלילות" כתבה יחד עם דולב רם, פן חזות, רון ביטון עם הפקה מוזיקלית של עופר ניסים וכך בשיתוף פעולה מיוחד - הם שיחררו לנו אותו עכשיו בגרסה מיוחדת שגורמת לרצות לרקוד עד הבוקר. השיר נחשף לראשונה במסיבת חנוכה של עופר ניסים באקספו ת"א ואנחנו בטוחים שמדובר בעוד להיט מעולה של אודיה.

לסיכום: מטורף

 

שקד קוממי - מאוהב עד כאב

השבוע שיחרר שקד קוממי את השיר החדש "מאוהב עד כאב". וזה מה שכתב שקד באינסטגרם שלו: "קורה שאתה מאוהב עד כאב, והצד השני פשוט ממשיך הלאה. קורה. בהתחלה זה קשה אבל אם אתה מאמין שהכל זה מלמעלה כנראה שזה לטובה. 'מאוהב עד כאב' עכשיו זה שלכם!". על המילים והלחן אחראי תמיר אבו ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית תמיר צור.

לסיכום: נכנס ללב

 

מיקה מלכה קרני - חלום בהקיץ

בדיוק מוזיקה מהסגנון הזה חסר לנו בארץ (ובלב). מיקה מלכה קרני הפכה את העולם שלנו ונתנה לנו כמה דקות של שקט וכיף. וזה מה שהיא מספרת: "ממש הרגשתי את הצורך לעבוד עם דן תורן". היא מוסיפה: "תוך כדי כתיבה גילינו ששנינו אוהבים את מק מילר הראפר המקסים שמת צעיר והתחלנו לדבר על גרוב, ולעבוד על שירי גרוב. דן הביא לעבודה את הסיפורים האישיים שלו ואני את שלי ולאט לאט התחלנו להתגבש על השירים האלה". מקסים לדעתנו ועבד להם מושלם!

לסיכום: מיוחדת!

 

נוה גדג' - איתך אני אחרת

אחרי השיר הקודם שלה - "מסך" שהיה מעולה וקיבל ביקורת חמה, נוה גדג' המהממת חוזרת עם סינגל חדש שנקרא " איתך אני אחרת". אם רק תתחילו להקשיב לו, כבר תדעו שמדובר במישהי מעניינת ומלאה בסטייל מיוחד. שיר מעולה שכיף להקשיב לו ולא נמאס גם בשמיעה השלישית והרביעית. בקרוב היא אמורה לשחרר סינגלים נוספים שבסופו של דבר יסוכמו לאלבום בכורה שאנחנו כבר ממש מחכים לשמוע!

לסיכום: מדהימה

 

דניאל חן - אשאר נאמן

ממש לפני חודשיים שיחרר דניאל חן את אלבום הבכורה שלו שנקרא - "להיות אני" שהתבסס על האותנטיות של המוזיקה המזרחית. עכשיו הוא הוציא את "אשאר נאמן", שיר נעים, קצת שונה ממה שאנחנו רגילים ממנו ועדיין מאוד אותנטי ומשמעותי לו. גם הקליפ מעביר את הרעיון שהשיר מנסה ויצא קליל וכיף.

לסיכום: מרגש

 

יואב חסיס - ממלכה חדשה

יואב חסיס הוא זמר ויוצר וגם יצא עכשיו בסינגל חדש בדרך לאלבום השלישי שלו! השיר "ממלכה חדשה" מדבר על דו המשמעות בין הדברים. התחושות המטורפות של האופטימיות והטוב מתערבבות עם חרדה, בלבול ואובדן שליטה. ממש מעניין לדעתנו וגם שיר שכיף להקשיב לו. את המילים והלחן יצר בעצמו ואת העיבוד יחד עם ראובן חיון.

לסיכום: אהבנו!

אורי אלטבוים - צליל חדש

"ב'צליל חדש' אני מדבר על חליל זהב כמטפורה לדבר מיוחד ונדיר, כפי שאני מרגיש לגבי הציפייה לגאולה שתהיה מרוממת כל כך. היה לי התענוג לעבוד עד כה עם מיטב המפיקים, ביניהם בני גפני, שיצר את ההפקה ל'צליל חדש'. גפני הוא מוזיקאי מכונן ואיש מדהים שפגישה איתו זה לימוד מקצועי של ממש". ממש מרגש לדעתנו והשיר יחד עם הקליפ - נותן הרגשה מיוחדת במינה!

לסיכום: מלא השראה

 

שווה האזנה

ליאן במחאת #תלמידיתיכוןרוציםשוויון

ליאן היא תלמידת תיכון בכיתה יא והיא באה לייצג את כל בני נוער והתיכוניסטים שדורשים שיוויון. בקאבר וקליפ מיוחד לשיר "פרפרים" של האחיות כרקוקלי היא קוראת: "אני גאה לייצר מאבק למען השיויון. סטרייטים, הומואים, לסביות - כולנו שווים. הלוואי שאחרי זה, חברתי הטובה ביותר תוכל לספר בגאווה וללא פחד שהיא אוהבת נשים. עזרו לי להגיע לאנשים הנכונים ולשמוע את קולנו". 

 

עילי בוטנר וילדי החוץ - מרי לנצח

אחד הדברים שהכי הופתענו לשמוע השבוע זה לגמרי הקאבר הזה! עילי בוטנר וילדי החוץ הגיעו לגלגלייב עם דלית רצ'שטר וביצעו את "מרי לנצח" של עברי לידר והשאירו אותנו בשוק. אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שאתם חייבים ללכת לשמוע.

 

מרגי - Late Night Talking

מרגי. אין רגע יותר מיוחד מלשמוע את מרגי. והפעם? עוד מבצע את אחד מהשירים האהובים עלינו של הארי סטיילס - "Late Night Talking". כל זה מתוך המצעד הבינלאומי 2022 של גלגלצ (שמלא בעוד המון קאברים וביצועים מיוחדים ושווים). כיף לפתוח ככה את 2023!

 
תגובות