התעלל בכלבה - ונשלח לכלא לשבעה חודשים. צילום מסך מפייסבוק

התעלל בכלבה - ונשלח לכלא לשבעה חודשים

נער שהתעלל בכלבה נשלח לכלא לשבעה חודשים. המטפלים של החתולה לא מרוצים מהעונש הקל לטענתם, אבל מקווים: "שהסיפור יגרום לאנשים להיות מודעים להתעללויות בבעלי חיים".

אולי זה יגרום לאנשים לא לעשות דברים כאלו? נער שהתעלל בכלב וקשר אותו לפסי הרכבת - ילך לכלא לשבעה חודשים, כך קבעה השופטת ליסה קמפבל מפלורידה שבאצות הברית. לאחר שחרורו, יהיה על תנאי למשך 4 שנים. בנוסף היא אסרה עליו להיות בקשר עם בעלי חיים בכלל: "כל בעלי החיים, גם לא דג". 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

אותו הנער קשר את הכלבה בשם קבלה לפסי הרכבת והשאיר אותה שם. בנס, היא הצליחה לשרוד וחולצה אחרי זמן קצר על ידי המשטרה שלקחה אותה לשירותי החירום הווטרינריים בעיר. שם, במשך השבועות והחודשים האחרונים, היא השתקמה לאט לאט מהפצעים שלה ומצאה בית חם ומשפחה אוהבת.  

"מאוד קשה לה מאוד להיפתח, אבל עכשיו היא נפתחה אלינו קצת. היא מחייכת עכשיו", אמר אחד מאנשי הצוות שאימצו את הכלבה. "היא מגיעה למשרד בכל יום ורואה את כולם. אני חושב שזאת התוצאה הטובה ביותר שיכלה להיות לה". 

 

לצוות שעזר לה לעבור את תהליך השיקום העונש נראה קל מידי, אבל הם טוענים שיכולה להיות קרן אור אחת בסיפור הנורא הזה: "אני מקווה שהסיפור של קבלה יגרום לאנשים להיות מודעים להתעללות בבעלי חיים. אני מקווה שמערכת המשפט תעשה את השינויים המתאימים כדי להחמיר עם מי שמבצע מעשים כאלו. צריך להבין שבעלי חיים הם יותר מסתם רכוש". 

זוהי כמובן לא הפעם הראשונה בה אנחנו שומעים על התעללות קשה בבעלי חיים. לפני כשנה וחצי תועד נער רוצח באכזריות חתול בעזרת בקבוק זכוכית. הנערים תיעדו את עצמם בסרטון קשה לצפייה בו נראה אחד הנערים עם תיק בית ספר, לוקח שני בקבוקי זכוכית משליך אותם אל עבר החתולים. חתול אחד הספיק לברוח, אך את החתול השני הנער היכה בחוזקה בראשו בעזרת הבקבוק. בסוף הסרטון שומעים גם נער נוסף אומר בציניות את המילים "וואי מסכנה". 

(מקור)

 

Senior Sergeant R. Mills a 20 year veteran with the Tampa Police Department, who has been with TRT for 15 years, assists...

‎Posted by Tampa Police Department on‎ יום רביעי 4 מרץ 2015
 
תגובות