החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: תוכי מדבר. Tumblr

החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: תוכי מדבר

כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? והשבוע, הנה כמה דברים שלא ידעתם על תוכים מדברים ומה צריך כדי לגדל אותם

שם החיה: תוכי מדבר

מי אנחנוהחיות הכי אדירות ממשפחת העופות, אנחנו אוהבים מאוד לשיר ולדבר, פטפטנים לא קטנים ואפשר להגיד שאנחנו קצת חופרים. בסך הכל אנחנו מאוד ידידותיים ואפילו יכולים להיות בדיכאון אם לא תתייחסו אלינו מספיק. 

© Tumblr
ובפעם הקודמת:
החיות הכי מוזרות שאפשר לגדל: סנאי מעופף
עפרי גרוס
כלבים וחתולים הם חיות מחמד מעולות (בעיקר אם מאמצים אותם), אבל חשבתם פעם על לגדל בעל חיים אחר? השבוע הנה כמה דברים שלא ידעתם על סנאים מעופפים ומה צריך כדי לגדל אותם

התנהגות נפוצה: בטח כבר הבנתם מה התחביב העיקרי שלנו, אבל לדבר זה לא הדבר היחיד שאנחנו אוהבים לעשות. אנחנו מאוד אוהבים לצאת מהכלוב, לשחק ולהשתעשע. אנחנו קצת שובבים, במיוחד כשאנחנו חוזרים אחרי מילים שלא היינו אמורים להגיד, בהקשר זה, סליחה דודה סימה, לא התכוונתי לומר שהכובע שלך מכוער!

מה אוכלים תוכים מדבריםבשבילנו כל יום הוא משחק כדורגל - אנחנו מאוד אוהבים לאכול זרעים וגרעינים. לפעמים אנחנו מגוונים ואוכלים פירות וירקות בשביל לשמור על הבריאות שלנו אבל ללא ספק תערובת גרעינים היא המזון האהוב עלינו. 

אילו קשיים יש בגידול תוכים מדברים? אמנם יכולת הדיבור שלנו מגניבה במיוחד, אבל לפעמים היא יכולה להתפרש כממש מעצבנת. אם אנחנו במצב רוח פטפטני לא תוכלו לישון או אפילו לנמנם. בנוסף אנחנו מאוד יקרים ויכולים לעלות אלפי שקלים.
 
 

למה כדאי לגדל את החיה? אנחנו בעלי החיים הכי מגניבים שיש! אנחנו מוכשרים וחכמים עד כדי היכולת לתקשר איתכם. בכל פעם שתהיו עצובים או שישעמם לכם אנחנו נהיה כאן בשבילכם, נקשיב, נשיר ונעודד אתכם. אבל הדבר הכי נהדר הוא שתוכלו ללמד אותנו להגיד אילו משפטים שתרצו, למשל: "פרוגי הוא האתר הכי טוב שיש!" אבל אנחנו רק מציעים רעיונות.
 
 עוד בערוץ החדשות של פרוגי:
תגובות