נגיעה של קסם: הכלב שיודע איך לעצור את הסיוטים. צילום מסך מהפייסבוק

נגיעה של קסם: הכלב שיודע איך לעצור את הסיוטים

זוכרים את הסיוטים הרעים שהיו לכם כשהייתם קטנים? מסתבר שליטוף יכול היה לעזור לכם לסלק אותם, לפחות אם תשאלו את טפר, הילד שסבל מסיוטים רעים עד שהגיע הכלב האהוב שלו, שהצליח להעלים אותם. צפייה חובה!

טפר דנלופ המתגורר בויניפג שבקנדה, לוקה בתסמונת האוטיזם. כשהיה בן שנתיים, הוא לא יצר קשר עין, הגיב לשמו או תקשר באופן מילולי עם איש. הוא יכל היה לישון רק 45 דקות בכל פעם ורק שלוש עד שש שעות בסך הכל, תוך שפרק הזמן הקצר הזה היה מלווה בבכי, צעקות. זריקת חפצים ושיטוט בבית שנבעו מהרצון לבטא את הייסורים שעבר.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אבל אז הגיע לגו, כלב מסוג לברדור רטיבר, שהפך לחבר הכי טוב של טפר. לגו לא רק משחק עם טפר או מעביר לו את הזמן בנעימים, אלא אף מצליח לעשות את מה שאיש לא הצליח - לגרש את הסיוטים שלו. ברגע שטפר שוכב במיטה ליד לגו הוא נרדם על חמש דקות בלבד כאשר בעבר זה היה לוקח לו שעה או שעתיים לפחות. אך לא רק זה, מה שהופך את לגו לכלב מיוחד היא העובדה שהוא יודע בדיוק מתי טפר נכנס ללחץ וכשזה קורה, הוא מעודד אותו עד שהוא נרגע.

© צילום מסך מהפיסיבוק

״הרעיון של כלב שירות עבור טפר באה מאהבתו לבעלי חיים״, אמרה אמו, ננסי שלום ל- CBS News. ״היה לנו חבר שהגיע עם הכלב שלו וטרם היה משחק איתו, מאושר ונרגש מאוד, וזה חיזק את האפשרות שחיית מחמד יכולה להיות תמיכה טובה עבורו״.

בזכות לגו, טפר מתנהג כמו ילד רגיל ובמקום לצרוח או לברוח באמצע הקניון הוא מתרכז בלגו ומתפקד כמו כל ילד בגילו. אין ספק שהשניים יצרו קשר קרוב מיוחד, שהוא הרבה מעבר לקשר של כלב ובעליו, אלא יותר בכיוון של משפחה חמה במיוחד.

 צפו בסרטון:

תגובות