מאחורי הקלעים: כך נראה יום התנדבות מיוחד עם הכלבים. צילום: ירון שרון

מאחורי הקלעים: כך נראה יום התנדבות מיוחד עם הכלבים

לכבוד יום הכלב הבינלאומי, שמצוין היום (א'), הצטרפנו ליום התנדבות מיוחד של אגודת "צער בעלי חיים בישראל". אז מה בני הנוער כל כך אוהבים במקום הזה? כיצד ההתנדבות עוזרת להם? ואיך גם אתם תוכלו לתרום מעצמכם למען הכלבים? צפו

אם תהיתם למה דווקא הכלב הוא חברו הטוב של האדם, ישנם בני נוער שיוכלו להגיד לכם את התשובה מבלי לחשוב יותר מדי. כבר בפעם הראשונה שהם הגיעו להתנדבות ב"אגודת צער בעלי חיים בישראל", הם מיד התאהבו במקום, התחברו לכלבים ולא רצו לעזוב.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

לכבוד יום הכלב הבינלאומי, שחל היום (א'), הצטרפנו ליום התנדבות ייחודי שנערך באגודה. במסגרתו, פגשנו את האנשים, שללא ספק עבורם כל יום בשנה הוא יום הכלב הבינלאומי וזכינו לראות מקרוב את השגרה שאף פעם לא משעממת.

צילום: ירון שרון | תוכן: ספיר ליפקין | כתבות: ליר דקל ומיכל ארבל
 

שוחחנו עם נעמה רולניק, יועצת אימוצים באגודה וכן עם לאה בטורוב, תהילה עוזיאל ודיאנה ויינשטיין, שלוש נערות, שמעידות על עצמן כי הן השתנו לטובה מאז שהן נכנסו לאגודה, שהפכה עם הזמן לביתן השני. שמענו מהן על החוויה שהן לא יכולות לשכוח, על התחושה הטובה שהן לא מקבלות באף מקום אחר ועל הרצון להתנדב מבלי לקבל תרומה. 

 אגודת "צער בעלי חיים בישראל" מזמינה גם אתכם להתנדב. האגודה נמצאת ברחוב הרצל 159 תל אביב. לפרטים נוספים - ניתן להתקשר למספר 4553* ולקבל מידע נוסף באתר האינטרנט.

 

 
תגובות