מבולבל: "אני מרגיש שאני לא הכרתי אותו". צילום: Fotolia. אילוסטרציה

מבולבל: "אני מרגיש שאני לא הכרתי אותו"

לכל אחד מאיתנו יש בסביבה הקרובה חברים שיצאו מהארון. מלבד העובדה שזהו תהליך לא פשוט לאדם עצמו, זה משפיע גם על האנשים הקרובים. אם כך, איך מתמודדים עם יציאה מהארון של אדם קרוב?

אין אדם שאנחנו מכירים טוב יותר מאשר את האחים שלנו. היינו איתם ברגעים הטובים והקשים, במשברים וגם בלא מעט ריבים. אך בסופו של דבר, על אף שלא אחת כבר אין לנוח כוח לכל הוויכוחים, אין להם ולשיחות איתם כל תחליף. גם כשאנחנו שומעים מהם בשורה שלא ציפינו אליה, אנחנו הראשונים שנתמוך בהם ונאהב אותם כמו שהם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

נער בן 19, פנה לגולשי אתר Aakpeople ושיתף אותם במה שעובר עליו בימים האחרונים, מאז שאחיו בן ה-16 יצא מהארון בפני המשפחה ביום שישי האחרון. הנער מספר כי הוא מרגיש שלאחר הגילוי, הוא אינו מכיר היטב את אח שלו כמו שהוא חשב שהוא מכיר. "אני תומך בו ואני רוצה שהוא יהיה מי שהוא ,אבל מאז שהוא יצא מהארון, אני חושב ששנים הוא לא היה מי שהוא באמת".

96a89f3923240
"למה לקח לו כל כך הרבה שנים להיות הוא" © צילום מסך

תוך זמן קצר, התפתח דיון גדול באתר, שכלל עשרות תגובות. ברוב התגובות ענו על השאלה ששאל הנער. בנוסף, גם הגיבו אישית על הסיפור של הנער: "עכשיו, כשהוא כבר בחוץ וירדה לו אבן ענקית מהלב, אולי תשאל אותו?".
בתגובה אחרת טענו :"אחרי שהראיתם לו שאתם מקבלים את זה באהבה, הוא לא יסתיר מכם יותר דברים".

לסיכום, עלינו לזכור שהעובדה שבן אדם יצא מהארון לא משנה אותו או את האופי שלו. אנו צריכים לזכור שעבור אדם היוצא מהארון זהו תהליך לא פשוט, ולכן עלינו לתמוך ולהבין אותו.

 

תגובות