וולקאם הום: כך תכינו את הבית לקראת חיית המחמד החדשה. צילום: Fotolia

וולקאם הום: כך תכינו את הבית לקראת חיית המחמד החדשה

ההורים שלכם נכנעו לבקשות שלכם והסכימו הפעם להיענות לבקשת החלומות שלכם? מזל טוב! גם אנחנו שמחים בשבילכם. אבל רגע לפני שחיית המחמד החדשה תגיע לביתכם, הגיע הזמן להתכונן, לרכוש את מה שדרוש ולא להתפשר על מה שחשוב

אין ילד שלא התחנן להורים שלו כדי שיסכימו לו לצרף כלב או חתול למשפחה. אז לאחר שנים של התחננויות, התנהגות טובה והתחנפויות להורים - הסכימו לכם סוף סוף לאמץ? כך תכינו את הבית לכבוד החבר החדש במשפחה! 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

הכנה מראש

אחת התכונות שאנחנו כל כך אוהבים ומאפיינות את רוב בעלי החיים היא סקרנות. כתוצאה מכך, כשהם רואים חפץ קטן שנראה להם טוב בעין, הם באופן מיידי רוצים לחקור אותו ובדרך כלל נעזרים בפה שלהם. לכן, כדי למנוע סוף לא נעים, דאגו לא להשאיר חפצים קטנים ומסוכנים על הרצפה באופן קבוע.

נא להיערך בהתאם!
נא להיערך בהתאם! © צילום: Fotolia

אביזרים

לאחר שחיית המחמד יכולה לפסוע בביתכם ללא חשש לסכנה, הגיע הזמן לדאוג לאביזרים הנלווים. לפני שחיית המחמד תגיע לביתכם - מצאו לה מקום מקום שהיא תוכל לישון בו, או סתם להעביר בו את הזמן. זה יכול להיות בסלון, במרפסת או אפילו בחדר שלכם. בנוסף, לכל חיה יש את הצרכים הייחודיים לה. אולי היא צריכה להסתרק בכדי שלא יהיו לה קשרים, או להפחית את נשירת השיערות וייתכן שהיא זקוקה לצעצוע כדי לחזק את השיניים שלה ולמנוע בעיה בריאותית. לפני שאתם מקבלים אותה באהבה אל ביתכם, ערכו עליה תחקיר קטן  והתאימו את עצמכם. כמובן שהאביזרים משתנים מחיה לחיה.

טיול

בדומה לנו, גם חיית המחמד צריכה להתפנות מדי פעם. מחיה לחיה זה משתנה, למשל: את הכלבים נהוג להוציא לגינה ולהוציא אותם החוצה לטיול. לעומת זאת, החתול מתפנה בארגז חול שצריך להחליף בתדירות גבוהה. דאגו לספק את המוצרים המתאימים לכך לפני בואה של חיית המחמד לבית. תוהים למה? תארו לעצמכם שהייתם עוברים לגור בבית חדש שאין בו שירותים. לא נעים, נכון?

מישהו אמר טיול?
מישהו אמר טיול? © Fotolia

מים ואוכל

כמו שאנחנו אוהבים אוכל, כך גם חיות המחמד שלנו (ויש שיגידו שאפילו יותר מאיתנו). אך לעומתנו, מגוון המזון של בעלי החיים מוגבל והם אינם יכולים לאכול כל מה שבא ליד. לכן, בדקו מה סוג המזון שטוב לבעל החיים שלכם. כמו כן, דעו שיש מזון שגם אסור בשום פנים ואופן לחבריכם הקטן, היו מוכנים מראש. אל תשכחו שאף על פי שנדמה לכם שזה ללא ספק טעים לחיית המחמד שלכם לאכול חטיף שוקלד ולשתות משקאות מתוקים, בטווח הארוך זה יעשה לה רע מאוד. למזלה, יש לה מים וחטיפים אחרים שהיא יכולה ליהנות מהם ולכן, אל תתביישו לפנק אותה מדי פעם בחטיפים שמותאמים לה.

וטרינר

זה אחד הדברים הכי חשובים ובסיסיים שחיית המחמד שלנו צריכה. לעומתנו, חיית המחמד שלנו צריכה הרבה יותר חיסונים והיא לא יכולה להתלונן כשהיא לא נמצאת בקו הבריאות. חשוב למצוא וטרינר טוב ואמין שיוכל לספק לחיית המחמד שלנו את שירותי הבריאות הללו. וזכרו, רבות הפעמים שאנחנו כל עולמה של חיית המחמד שלנו, אז אם נדאג לה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים היא תהיה מאושרת בדיוק כמונו.

 

 
תגובות