באנו לעזרת חבר: קאיה וקספר מחכים לכם. אגודת צער בעלי חיים בישראל

באנו לעזרת חבר: קאיה וקספר מחכים לכם

אין כמו כלבים וחתולים. הם חמודים, פרוותיים ויאהבו אתכם לא משנה מה. אז הכירו את החברים החדשים שלנו, שכבר לא יכולים לחכות להצטרף למשפחה

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קאיה

גורה מעורבת מתוקה ועדינה, בת 4 חודשים, תהייה גדולה. מחפשת משפחה שאוהבת כלבים גדולים. קאיה היא חברה לנצח.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

קספר

רועה בלגי מעורב שובב מאוד בן 6 חודשים, עליז ושמח ומחפש משפחה שתדע לשים לו גבולות ולהפוך אתו לכלב גאון ומיוחד. קספר נאמן מאוד ומבטיח להיות הכלב המושלם למשפחה שמבינה עניין.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

דאסי

חתולת ספינקס טובת לב, מהממת ועדינה, מחפשת משפחה שמבינה בגזע המיוחד. זקוקה לטיפול מאוד מסור.  

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

נאלה

חתולה מעורבת שחורה ולבנה, בת 8 חודשים, אוהבת להתכרבל בין היידיים של המטפלים ומגרגרת בהנאה לכל המבקרים בחתוליה. מחפשת את האהבה הגדולה של חייה.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

גיגי

חתולה מעורבת, מנומרת יפיפייה בת 8 חודשים. מחפשת את אהבת חייה. היא מתוקה אמיתית, חברותית ושובבה.

© אגודת צער בעלי חיים בישראל

 

את המתוקים שבתמונות נטשו באגודת צער בעלי חיים בישראל. עצוב להם להם בכלוב. הם החברים הכי טובים שלנו ומגיע להם בית חם ואהבה גדולה לכל חיים. אנו קוראים לציבור אוהבי הכלבים והחתולים פתחו את לבכם ובוא לאמץ חבר לחיים. לאגודת צער בעלי חיים בישראל - תל אביב ניסיון של עשרות שנים במסירת כלבים לאימוץ, ובעקבות הידע הרב שנצבר במקום נבנה תהליך מוסדר של אימוץ אחראי - אימוץ שמתחיל בהחלטה מודעת ולא נובע מהתלהבות רגעית או כדי לספק את רצון הילדים, התחייבות רצינית הכוללת ידע של המאמצים לגבי בעל החיים וכוונה אמיתית לגדל אותו לאורך כל חייו. מחכים לכם.

אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב. טל': 4553* . שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 אתר: www.spca.co.il

תגובות