מעשה לא חינוכי: מורה איימה "באקדח" על תלמידים. צילום: אלון אלבכרי

מעשה לא חינוכי: מורה איימה "באקדח" על תלמידים

תלמידה מירושלים התלוננה בפני מורתה הפרטית כי תלמידים מציקים לה, והיא החליטה לטפל בעניין ודרכה מולם אקדח דמה. היא נעצרה אחרי שהגיעה בכלל להיחקר בחשד לאיום בסכין על נהג מונית

צעירה בת 24 מירושלים, המשמשת כמורה פרטית, נעצרה אתמול (ב') בחשד כי איימה באקדח צעצוע על תלמידים שהתנכלו לכאורה לתלמידה שלה. במשטרה מייחסים לה גם איום בסכין על נהג מונית, לפני ארבעה חודשים. בחקירתה טענה כי שלפה את ה"אקדח" במטרה להרתיע. מעצרה הוארך עד מחר.

עוד במדור החדשות של פרוגי: 

ה'אקדח' ששלפה המורה. ניסתה להרתיע
ה'אקדח' ששלפה המורה. ניסתה להרתיע © צילום: חטיבת דובר המשטרה
דעה
"אני לא יודעת כמה אפשר לסמוך על המורים שלנו"
מאיה אבישר
במקרה אחר שהתרחש לפני כמה חודשים, שמעה כתבתנו מאיה אבישר, סגן המנהל בתיכון שבו למדה נעצר כי הוא הטריד נער. היא כבר לא הזדעזעה, אבל הרגישה הרבה פחות בטוחה: "אני רוצה לשאול, לצעוק לעולם: איפה האחריות?"

שלשום הגיעה המורה למתחם ההסעות של בית ספר בדרום ירושלים וניגשה לקבוצת תלמידים, שלפי טענת תלמידתה הציקו לה בגלל סכסוך עם תלמידה אחרת. המורה הזהירה אותם לבל יתנכלו לה, ואז ניגשה את מכוניתה, שלפה אקדח דמה ודרכה אותו. לאחר מכן הכניסה אותו לכיסה האחורי.

אתמול הגיע המידע על האירוע למפלג הנוער של משטרת מרחב מוריה. במשטרה גבו עדויות ממספר מעורבים ובהם תלמידים, מאבטח בית הספר וצוות החינוכי. המורה, שבכלל אמורה הייתה להיחקר על רקע איום על נהג מונית, הגיעה לתחנת המשטרה ושם נמסר לה על החשדות נגדה. היא טענה כי באה לבית הספר כדי לסייע לתלמידתה, וכי מדובר באקדח צעצוע אותו שלפה רק כדי להרתיע. היום הוארך מעצרה בבית משפט השלום בירושלים עד מחר, והחקירה נמשכת.

תגובות