ההורים חששו מהמצב בירושלים - והסיור בוטל. צילום: נועה ריינה

ההורים חששו מהמצב בירושלים - והסיור בוטל

איזה באסה: הורים ל-80 תלמידי כיתה י"ב בבי"ס בראשון לציון פנו להנהלת בת הספר וביקשו לבטל את סיור הסליחות שתוכנן בגלל המתיחות בבירה. משרד החינוך: אין הנחיה על ביטול סיורים

אין דבר יותר מבאס מזה: אתם מצפים לטיול שיגבש אתכם ככיתה, לבלות אחד עם השני ולהתלונן שהמסלול הזה פשוט ארוך מידי. אולם היום (א'), הודיע בית ספר תיכון מראשון לציון שהוא מבטל סיור סליחות שתוכנן בירושלים זאת בשל המתיחות הביטחונית בעיר. זוהי כמובן לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה: בקיץ שעבר המצב הביטחוני בבירה הביא לכך שלא מעט בתי ספר דחו טיולים וסיורים בעיר בעקבות המתיחות הביטחונית. 

עוד בערוץ החדשות של פרוגי:

הורים ל-80 תלמידי י"ב בתיכון גן נחום מראשון לציון, קיבלו הודעה לפיה סיור הסליחות יבוטל עקב החשש מהמצב הביטחוני. ההודעה נמסרה לאחר שהנהלת בית הספר קיבלה פניות רבות של הורים מודאגים שביקשו לבטל את הסיור הזה, ובית הספר נעתר לבקשתם.

© tumblr

מיקי אלון, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, אמר הערב: "מי שקיבל את ההחלטה זו הנהלת בית הספר. אני אישית בעד לשמוע את הקול של ההורים שמעדיפים שזה לא יקרה בעת הזו. יש הידברות בין הנהלת בית ספר להורים, ואם רובם מעדיפים להשאיר את הילדים בבית, אז אני תומך".

טור
"הייתי רוצה לדעת שאני יכולה פשוט ליהנות, בלי לפחד"
שיר אזרף
בימים האחרונים הטרור חזר לירושלים. שיר אזרף, נערה ירושלמית בטור אישי על החיים בעיר רבוייהת פיגועים ועל הפחד

זו אינה הפעם הראשונה שבתי ספר מחליטים לבטל טיולים שתוכננו בירושלים. לפני כשנה עיריית תל אביב אמורה הייתה לשלוח את תלמידי כיתות ח' בבתי ספר בעיר לאירועי בר מצווה ובת מצווה בירושלים, אבל החליטה לבטל את הנסיעה הזו בשל המצב הביטחוני בבירה.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "בעקבות פניות הורים להנהלת בית הספר, החליט מנהל בית הספר לא לקיים את הסיור". ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "לא יצאה כל הנחיה לבטל סיורים ובכל מקרה של מתן אישורים ליציאה לטיולים, הרי שהמשרד פועל בכפוף להנחיות הגופים המוסמכים, קרי הצבא והמשטרה".

 
תגובות