ביוזמת השר בנט: בונוס מוגדל באקדמיה לתלמידי 5 יח״ל . אדם ליבל

ביוזמת השר בנט: בונוס מוגדל באקדמיה לתלמידי 5 יח״ל

כלל האוניברסיטאות בישראל הודיעו בהחלטה תקדימית על הענקת בונוס מוגדל של 35 נקודות לתלמידים הנבחנים בחמש יחידות לימוד במתמטיקה, ביוזמת שר החינוך נפתלי בנט. ״התגייסות למען תלמידי ישראל ולמען חיזוק לימודי המתמטיקה״

חושבים חמש: כל המוסדות האוניברסיטאים בארץ הודיעו כי בכוונתן להעלות את הבונוס הניתן לתלמידי התיכון שלומדים במסגרת לימודי חמש יח״ל מתמטיקה, כך שיעמוד על 35 נקודות, ובכך להעניק לבני הנוער שעתידים להתקבל ללימודים באחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה בארץ; בן גוריון, תל אביב, העברית, בר- אילן, הטכניון, אריאל וחיפה, בונוס מוגדל עבור לימודיהם במסגרת בית הספר.

עוד מחדשות הצעירים והנוער בפרוגי:

© אדם ליבל

במהלך זה, שבא לידי ביטוי ביוזמתו של השר נפתלי בנט, הוא עוד אחד משורת הצעדים במסגרת העצמת לימודי המתמטיקה בארץ, וזאת לאחר שלפני כשלושה חודשים השר בנט הגדיל לראשונה את הבונוס ללומדים במסגרת מסלול 5 יחידות הלימוד, כשהבונוס לתלמידי 4 יח״ל נותר על כנו - 12.5 נקודות. היוזמה נועדה כדי ליצור פער משמעותי בין שני המסלולים, ובתוך כך, לתמרץ תלמידים להתמיד בלימודים מוגברים, וכן לא לנשור מהמסלול.

״כולם מתגייסים למהפכת המתמטיקה״ דבריו של השר בנט. ״שמחתי לגלות שתוך זמן קצר, כל האוניברסיטאות בישראל אימצו את בקשתי להעלאת הבונוס לתלמידי 5 יח"ל מתמטיקה״. שר החינוך הוסיף ואמר כי המהלך מהווה התגייסות חסרת תקדים למען התלמידים בישראל, וכן למען תלמידי ישראל וחיזוק לימודי המתמטיקה. ״אני קורא לתמידים שמתלבטים בין ארבע יחידות לחמש לעשות את המאמץ, נמשיך לחזק את מערך התמריצים מכל הכיוונים״. 

© אדם ליבל
תגובות