תלמידה היכתה מורה בבעיטות ואגרופים. shutterstock

תלמידה היכתה מורה בבעיטות ואגרופים

בשיעור לשון בבאר שבע תקפה תלמידת כיתה ח' את מורתה שניסתה להפריד בקטטה. המורה שהתה בבית החולים במשך הלילה. משרד החינוך: "האירוע מטופל במלוא החומרה"

מקרה אלימות חמור בבית ספר בבאר שבע: תלמידת כיתה ח' היכתה אתמול (ב') מורה שניסתה להפריד בקטטה שבה השתתפה במהלך שיעור. המורה פנתה לטיפול בחדר מיון ושהתה בבית החולים למשך הלילה. הבוקר היא הגישה תלונה במשטרה נגד התלמידה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מדובר בבית ספר שש-שנתי הכולל חטיבה ותיכון. במהלך שיעור לשון התפתח ריב בין שתי תלמידות שהגיע לכדי אלימות. המורה פנתה לבנות במטרה להפריד ביניהן ובתגובה החלה אחת הנערות להכות אותה בבעיטות ואגרופים, משכה בשערה וגרמה לה לחבלות בגוף. המורה עזבה את בית הספר ובשעות הערב פינתה את עצמה לבית החולים סורוקה. את הלילה היא העבירה במיון בסורוקה, והבוקר לא שבה לעבודה.

 

המורה שהוכתה בשיעור לשון
המורה שהוכתה בשיעור לשון © באדיבות Ynet

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר: "המשרד רואה בחומרה כל גילוי אלימות, וההנחיה בכל מקרה כזה היא לפעול באפס סבלנות. האירוע המדובר מטופל על ידי מנהלת בית הספר במלא החומרה. המנהלת כינסה הבוקר את כל המורים, והנחתה אותם לקיים פעילות הסברתית בכל הכיתות. צוות בית הספר והפיקוח בקשר עם המורה, והמשרד מאחל לה החלמה מהירה".

ביום שני שעבר היכה תלמיד כיתה י"א בתיכון טשרניחובסקי בנתניה באגרופים את המורה שלו במהלך ויכוח שהתפתח בין השניים. המורה, שלא נזקק לטיפול רפואי, הגיש תלונה במשטרה. התלמיד המכה הושעה לשלושה ימים.

תגיות
תגובות