אמ;לק: כמה עלה השחקן היקר בתולדות הכדורגל?. צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: כמה עלה השחקן היקר בתולדות הכדורגל?

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הפינה השבועית שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. הפעם: הפועל פתח תקווה הותקפה בפולין, פיגוע בשופרסל ביבנה והשחקן היקר ביותר בתולדות הכדורגל

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם מרוכזים בהשתלטות של מועדון החנונים? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אלאור אזריה לא יערער לעליון

על אף שביום ראשון דחה בית הדין הצבאי לערעורים בקריה את בקשת הערעור של אלאור אזריה, שנשלח לשנה וחצי בכלא הוא החליט שלא לערער לבית המשפט העליון. אך ביום חמישי פנה אזריה לרמטכ"ל, גדי איזנקוט וביקש להמיר את העונש לעבודות שירות. הבקשה של אזריה לרמטכ"ל עשויה לדון בעוד כחודש לכל המוקדם.

אלאור עזריה © צילום: מוטי קמחי

עסקת ניימאר: השחקן היקר ביותר בהיסטוריה

ביום חמישי הכריזה קבוצת הכדורגל הצרפתית, פריז סן-ז'רמן על חתימת ההסכם עם ניימאר, כוכב הכדורגל הברזילאי שעזב את ברצלונה. כדי ליהנות מניימאר למשך חמש שנים, נאלצה פ.ס.ז' להיפרד מסכום ההעברה הכי גבוה בהיסטוריה, אשר עומד על 222 מיליון אירו. זאת כמובן בנוסף למשכורת הגבוהה שניימאר צפוי לקבל, שככל הנראה תהיה משולשת מן המשכורת שקיבל בברצלונה ותעמוד על כ-30 מיליון אירו. במשחק שנערך הערב (שבת), ניימאר טרם יופיע על המגרש, אך הוא צפוי לשחק כבר במשחק הבא שייערך בגנגאן שבצרפת ביום ראשון הבא במקביל לקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה שייערך באותו הזמן.

פיגוע דקירה בשופרסל ביבנה

בבוקר יום רביעי נדקר גיל נחמיה (42), סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה ונפצע באורח קשה. החשוד בדקירה הוא איסמאעיל אבו ערא, פלסטיני בן 19 המתגורר בכפר יטא השייך לרשות הפלסטינית. המחבל ניסה להימלט לאחר הדיקרה, אך האזרחים שנחכו באזור האירוע הצליחו להשתלט עליו. נחמיה פונה לבית החולים קפלן ברחובות ומצבו נמצא במגמת השתפרות על פי הדיווחים שהתקבלו אתמול מבית החולים ופורסמו באמצעי התקשורת. נשיא המדינה, ראובן ריבלין אף שוחח עם סיגלית, אשתו של נחמיה, תוך שהוא הביע התעניינות ודאגה, ואיחל להחלמתו.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © shutterstock

שחקני הפועל פתח תקווה הותקפו בפולין

ביום רביעי בערב עם סיום משחק האימון של הפועל פתח תקווה בסוחצ'יון שבפולין, שבו היא ניצחה את קבוצת צ'חאנוב, השחקנים והצוות של הפועל פתח תקווה הותקפו על ידי 20 גלוחי ראש כאשר שניים מאנשי הצוות נפצעו באורח קל. "בסיום המשחק מול צ'חאנוב לאחר שרוב שחקני הקבוצה חזרו למלון, פרצו מהיער הסמוך מספר חוליגנים רעולי פנים וניסו להכות במספר אנשי צוות שנותרו מאחור, כאשר שניים מהם נפצעו קל. זאת למרות שהיה שיטור במהלך המשחק, אך הם נעלמו עם שריקת הסיום", כך כתבה הקבוצה בעמוד הפייסבוק שלה לאחר התקיפה.

שוב: עימותים ביפו

לאחר שבסוף שבוע שעבר דיווחנו לכם על שריפת הצמיגים ביפו, גם בסוף השבוע האחרון הרוחות ביפו סערו. ביום חמישי הפגינו 300 בני אדם וזאת לאחר שהמשטרה עצרה את אחיו של מהדי סעדי, שנהרג בשבוע שעבר על ידי שוטרים לאחר מרדף משטרתי. במחאה שנערכה ברחוב יפת הושלכו אבנים, נפגעו חנויות, הובערו פחי אשפה, וכן המפגינים התעמתו עם השוטרים. ההפגנה אינה הייתה חוקית, שכן לא התקבלה בקשה לקיומה.

עימותים ביפו © דוברות המשטרה
תגובות