אמ;לק: עם איזה הישג בולט חותם את הקריירה שלו? . צילום מסך מהיוטיוב

אמ;לק: עם איזה הישג בולט חותם את הקריירה שלו?

גם בסוף השבוע הזה אנחנו פה עם הפינה השבועית שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. הפעם: מתיחות בין צפון קוריאה לבין ארצות הברית, נערה בת 16 קיבלה אישור להינשא ובולט בריצה האישית האחרונה

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר, אבל הייתם עסוקים במנוחה? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

פיגוע דקירה בירושלים

היום (שבת) נדקר גבר ערבי - ישראלי כבן 31 על ידי מחבלת כבת 60 בסמוך לתחנת הרכבת הקלה של שער שכם בירושלים. המחבלת דקרה את הגבר באמצעות סכין שאחזה בידה ופגעה בו בכתפו. כוח משטרה ומג"ב שהיו בזירת האירוע פעלו מיד, השתלטו על המחבלת והעבירו אותה לחקירה ביחידה המרכזית. הגבר פונה לבית החולים הדסה הר הצופים כשמצבו מוגדר קל.

הסכין בזירת האירוע
הסכין בזירת האירוע © דוברות המשטרה

אסון האפאצ'י

ביום שני האחרון אירע אסון בבסיס רמון של חיל האוויר בעת שמסוק קרב מדגם אפאצ'י התרסק על אחד המסלולים כאשר מן החקירה הראשונית עולה כי תשע דקות קודם לכן דיווח הצוות למגדל הפיקוח על תקלה חמורה הקשורה להיגוי רוטור הזנב, אשר מחייבת נחיתת חירום. בתאונה הקשה נהרג רב-סרן במילואים דודי (דוד) זהר, טייס מסוק אפאצ'י, בן 43 מחיפה ואב לארבעה ילדים. הטייס השני במסוק, סגן בשירות סדיר, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נותח ומאושפז ביחידה לטיפול נמרץ. הערב (שבת) דווח על כך שמצבו השתפר וכי הוא שב להכרה. החקירה סביב ההתרסקות עדיין נמשכת תוך בדיקת הממצאים בשטח. 

 מתיחות בין צפון קוריאה לבין ארצות הברית

 המתיחות בין חצי האי הצפון קוריאני לבין ארצות הברית הלכה והתחזקה בשבוע האחרון עם ההודעה של צפון קוריאה ביום שלישי בלילה על כוונתה לשגר טילים לכיוון האי גואם המצוי תחת חסותה של ארצות הברית. במקום מצויים כ-6,000 חיילים אמריקאים ושני בסיסי צבא שאף הם שייכים לאמריקה. על פי הדיווחים של צפון קוריאה, היא נמצאת כעת בשלביה האחרונים של הכנת תוכנית לשיגור ארבעה טילים בליסטיים לטווח בינוני, אשר יחלפו בשמי יפן וינתחו בסמוך לחופי גואם. דונלנד טראמפ, הנשיא האמריקאי אינו שותק למשמע האיומים ומגיב בחריפות לדברי צפון קוריאה.

 הריצה האישית האחרונה בקריירה של בולט

 בדיוק לפני שבע המתינו 60 אלף איש באצטדיון האולימפי בלונדון כדי לראות מקרוב את הריצה האישית האחרונה בקריירה של האצ'ן הג'מייקני, הלא הוא אוסיין בולט. אך הפעם בולט כנראה לא היה במיטבו, שכן הוא לא הצליח לקטוף את מדליית הזהב ולשבור שיא חדש. שיאן העולם נאלץ להסתפק הפעם במקום השלישי בגמר הריצה ל-100 מטרים באליפות העולם בלונדון עם תוצאה של 9.95 שניות כשג'סטין גאטלין, האצן האמריקאי, שזכה במדליית הזהב הקדים את בולט בשלוש שניות בלבד. למרות ההפסד של בולט, הקהל עדיין הרעיף עליו אהבה ותמיכה עצומה, ואף בולט הצדיק את הנצחון של גאטלין תוך אמירת דברי שבח. הערב (שבת), גדול האצנים בכל הזמנים יסיים את הקריירה שלו עם ריצת גמר השליחים במסגרת אליפות העולם באצטדיון האולימפי בלונדון. האם הוא ינצח או ינחל הפסד? זאת נוכל לדעת רק בעוד מספר שעות.

בת 16 קיבלה אישור להינשא

 ביום חמישי האחרון פורסם כי בית המשפט לענייני משפחה בפתח תקווה אישר לנערה בת 16 ו-11 חודשים המצויה בהיריון מתקדם להינשא לבן זוגה בן ה-23, אשר מקיים עמה מערכת יחסים הקרובה לשנתיים. הזוג מתגורר יחד אצל אביו של הגבר וכבר הספיק לקבוע מועד לחתונה. כידוע, החוק מאפשר להינשא רק במקרים חריגים מתחת לגיל 18, אך במקרה זה התקבל היתר לאחר שהנערה עתרה יחד עם הוריה ובן זוגה לבית המשפט וזאת למרות התנגדותו של נציג המדינה מטעם המשרד של היועץ המשפטי לממשלה, אשר טען בן היתר כי בן זוגה מצוי תחת מעצר בית וחשוד בסחר סמים.

אילוסטרציה
אילוסטרציה © fotolia
תגובות