אמ;לק: בית המלוכה מתכונן להריון וסערה בנבחרת ישראל. צילום מסך מיוטיוב

אמ;לק: בית המלוכה מתכונן להריון וסערה בנבחרת ישראל

גם בסוף השבוע הזה אנחנו כאן עם הפינה השבועית, שמסכמת במיוחד עבורכם את כל האירועים הכי חשובים ומעניינים שהתרחשו השבוע כדי שתישארו מעודכנים. הפעם: מי נמצאת בהריון שלישי, היכן ישנה רעידת אדמה עוצמתית ומי פרש מנבחרת ישראל?

לא הספקתם להתעדכן במה שקרה השבוע? רציתם לדעת יותר אבל הייתם עסוקים בחזרה לשגרה? בדיוק בשביל זה הבאנו לכם גם השבוע את העדכונים שאסור לכם להחמיץ!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

קייט מידלטון בהריון שלישי

בתחילת השבוע התבשרנו על הריונה השלישי של הדוכסית מקיימברידג' (בריטניה), קייט מידלטון. "הוד מעלתם הדוכס והדוכסית מקיימברידג' מאושרים מאוד להודיע שהדוכסית מקיימברידג' מצפה לילדם השלישי", כך נאמר בהודעת הארמון. מידלטון בת ה-35 ובעלה, הנסיך וויליאם, הורים לג'ורג' בן הארבע ולשארלוט בת השנתיים, נמצאים כעת בשלבי ההריון המוקדמים, אך בעוד מספר חודשים יוולד, בתקווה, החמישי בתור לרשת את הכתר.

זהבי פרש מהנבחרת ובן חיים הקפטן החדש

ביום שבת שעבר, זרק ערן זהבי, קפטן נבחרת ישראל לשעבר את סרט הקפטן שלו עם ההפסד הביתי (1:0)  של נבחרת ישראל בכדורגל לנבחרת מקדוניה לאחר קריאות הבוז של האוהדים. בעקבות התנהגותו של זהבי, החליטו במשותף יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני ומאמן הנבחרת, אלישע לוי, להעניש את זהבי על התנהגותו ולהשעותו מנבחרת ישראל. לאחר המקרה, הודיע זהבי על פרישתו המפתיעה מהנבחרת יומיים לפני המשחק שנערך מול נבחרת איטליה. יום לאחר מכן, הוחלט למנות את טל בן חיים לתפקיד הקפטן החדש במקום זהבי כשביום שלישי המשיכה נבחרת ישראל בכדורגל את רצף ההפסדים במחזור השמיני במוקדמות מונדיאל 2018 עם הפסד של 0:1 לנבחרת איטליה.

הוריקן "אירמה" ממשיך להשתולל

הסופה החזקה ביותר שהכתה אי פעם באוקיינוס האטלנטי, או בשמה השני, הוריקן "אירמה", לא מפסיקה לגבות קורבנות. עוצמתו של ההוריקן נעה בין דרגה ארבע לדרגה חמש, הדרגה הגבוהה ביותר. על פי דיווחים של מרכז ההוריקנים הלאומי של ארצות הברית, הרוחות מגיעות למהירות של כ-300 קמ"ש והורסות מבנים שלמים. מאז יום רביעי הקודם, ההוריקן הספיק לפגוע באיי ליווארד, פוארטו ריקו, סנט מארטן, סן מרטן, סן ברתלמי, אנגווילה, איי הבתולה, אנטיגואה וברבודה. הסופה כעת מגיעה לקובה ומאיימת על הרפובליקה הדומיניקנית, האיטי ופלורידה. עד כה היא גזלה 23 קרבנות ברחבי האיים הקריביים ומרביתם המוחלט של המבנים באיי ברבודה נהרסו. מאות אלפים מנותקים מחשמל והרשויות בפלורידה הזהירו כי יותר מ-4.1 מיליון בתים ינותקו מחשמל עם הגעת הסופה לפלורידה.

נבחרת ישראל הודחה מהיורובאסקט וספגה גניבה 

ביום שלישי בערב הפסידה נבחרת ישראל בכדורסל ביורובאסקט לנבחרת גיאורגיה 104:91 וזאת לאחר הארכה, שגרמה לה לאבד את היתרון שצברה במהלך המחצית השנייה. ההפסד הגורלי גרם לנבחרת לסיים את דרכה ביורובאקסט כבר בשלב הביתי בטורניר שנערך בישראל עם הופעה מבישה של הנבחרת. אולם, הפעם הנבחרת לא ספגה רק הפסד במשחק, אלא אף נאלצה להוסיף לרשימה את הפריצה לחלק מחדריהם של השחקנים במלון הילטון, שגבתה שעונים, כסף רב , כרטיסי אשראי ובעיקר עוררה בהם טראומה. ביום רביעי הודיעה המשטרה על מעצר של עובדת בית המלון, שכנראה שיתפה פעולה עם אדם נוסף, אשר ניסה לברוח מן הארץ ונתפס בביקורת הדרכונים בנתב"ג.

רעידת אדמה קטלנית במקסיקו

בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי, אירעה באזור חופי דרום מקסיקו, רעידת אדמה חזקה במיוחד. רעידת האדמה, אשר הגיעה לעוצמה של 8.2 בסולם מגניטודה, הוכרזה על ידי הרשויות כרעידת האדמה החזקה ביותר שהכתה בעיר מאז 1985. עד כה דווח על לפחות חמישה הרוגים, מתוכם שני ילדים, כאשר האחד נמחץ על ידי קיר שקרס והשני, תינוק שנותק ממכונת ההנשמה עקב הפסקת החשמל. בחופי מקסיקו כבר אירע הצונאמי הראשון, שהתנשא לגובה של 70 ק"מ. אזהרת צונאמי פורסמה במדינות דרום ומרכז אמריקה.

ישראל תקפה את "רפאל הסורי"

לפנות בוקר יום חמישי, דיווחו בתקשורת הסורית והלבנונית על תקיפת ה-CERS, המרכז למחקרים מדעיים של המשטר הסורי במרכז סוריה. כלי תקשורת רבים לצד הרשתות החברתיות, מייחסים את התקיפה לצה"ל. בין היתר, מייצר המרכז אמצעי לחיצה כימיים עבור סוריה וטילים מדויקים המועברים לארגון החיזבאללה הלבנונית. התקיפה אירעה עשור לאחר תקיפת הכור בסוריה, במהלכו של התרגיל הגדול ביותר של צה"ל ב-19 השנים האחרונות. בעקבות התקיפה, העביר משרד החוץ הסורי איגרת שנשלחה למזכ"ל האו"ם ולנשיא מועצת הביטחון, שבה נכתב כי "כך הפכה ההגנה שישראל מעניקה לטרוריסטים לחסינה ממתן דין וחשבון. מי שתוקף את צבא סוריה מעניק תמיכה ישירה לטרור כיוון שהצבא הסורי ובעלי בריתו הם אלה שנלחמים בטרור בשם העולם כולו".

שרה נתניהו מועמדת לדין

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע ביום שישי בבוקר כי יעמיד לדין את אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו בכפוף לשימוע בעקבות "פרשת הזמנת הארוחות". במסגרת פרשה זו תואשם אשת ראש הממשלה בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. במהלך החקירה עלה חשד לזיוף חשבוניות ועלתה לכותרות כמות חמגשיות האוכל הבלתי סבירה שהוזמנה. עוד דווח כי מנדלבליט החליט שלא להעמיד את נתניהו לדין על הפרשות האחרות, וכן בכוונתו להעמיד לדין אף את עזרא סיידוף, סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה.

תגובות