אמ;לק: הקורונה ממשיכה להשתלט על העולם. AdobeStock

אמ;לק: הקורונה ממשיכה להשתלט על העולם

עסוקים בניקיונות לפסח, שומרים על האחים הקטנים בבידור ולא הספקתם להתעדכן? אל דאגה, אנחנו כאן • סיכום החדשות השבועי של פרוגי חוזר, כדי שגם השבוע תישארו הכי מעודכנים שיש!

המון דברים קרו כאן השבוע, מספר החולים, המחלימים וההרוגים מנגיף הקורונה התעדכן, אחת הכוכבות האהובות ביותר בישראל חגגו יומולדת (רמז, היא הגינגית האהובה על המסך), וכל המדינה פתחה את הלב, וגם את הכיס. אז אם גם אתם לא הספקתם לעקוב אחרי השבוע הסוער שעבר עלינו, או שסתם בא כם להיזכר, אנחנו כאן עם סיכום החדשות השבועי של פרוגי שיעשה לכם סדר בבלאגן וישאיר אתכם הכי מעודכנים שיש!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

יום ראשון, 29.3.2020

לא נצמדים להוראות: בהלוויתו של רב מ"הפלג הירושלמי" בבני ברק, השתתפו כ - 400 אנשים בצפיפות גבוהה (רמז, מרחק של שני מטר לא היה). לפי הדיווח, המשטרה שהייתה במקום לא מנעה את ההתקהלות ואף אישרה זאת.

יום שני, 30.3.2020

פורש: שר האוצר, משה כחלון הודיע ביום שני האחרון כי יפרוש מחייו הפולייים לאחר שתקום הממשלה החדשה.

© מוטי קמחי

בשורות טובות! ג'וני, בן ה-38 ממזרח ירושליים, חולה הקורונה הקשה הראשון בישראל והנהג אוטובוס הצליינים מיוון, שלה בסוף חודש פברואר האחרון, הבריא מהנגיף ושוחרר מבית החולים חזרה הבייתה. 

ברוך הבא לישראל: בתום מסע חילוץ מפרך שכלל ביטול מרובה של טיסות בצל משבר הקורונה, 31 יהודים מברזיל עלו ארצה והוכנסו לבידוד.

יום שלישי, 31.3.2020

פותחים את הלב ואת הכיס: לאחר מותה של תמר לוי פרץ מלוד, שנפטרה מסיבוכים מנגיף הקורונה והשאירה אחריה זוג תאומים יתומים מאב ומאם (לאחר שגם אביהם נפטר לפני כ - 4 שנים), נאספו למעלה מ 1.8 מיליון שקלים במספר שעות ספורות על מנת שמשפחתה של לוי פרץ תוכל לגדל את ילדיה כראוי.

© adobestock

שכבת האוזון משתקמת: העולם קוצר את הפירות, 33 שנה אחרי החתימה על ההסכם שנועד לעצור את התרחבות החור באוזון הולך ומצטמצם כתוצאה של זרמי אוויר חלשים יחסית.

יום רביעי, 1.4.2020

מזל טוב!!! הג'ינג'ית האהובה ביותר על המסך והכוכבת הנצחית של כולנו, ציפי שביט, חגגה ברביעי האחרון יום הודת 73, בינינו את נראית הרבה פחות!

© צילום: יונתן סיקלאי

נאשם: הוגש אישום ברצח נגד ברק בן עמי, בת ה - 34 מהוד השרון לאחר שהודה שרצח את ביתו בת ה - 10 חודשים וניסה לרצוח את ביתו השנייה, בת ה - 3 ואת אשתו.

עצוב ביותר: משטרת אנגליה צבעה בדיו את הלגונה הכחולה המפורסמת במטרה להרחיק מטיילים ומבקרים ולמנוע את המשך התפרצות נגיף הקורונה.

גם המסיכות נכנסו לתוקף: משרד הבריאות הודיע כי חובה על כל אזרחי מדינת ישראל להסתובב עם מסיכות על הפנים במרחב הציבורי.

© AdobeStock

יום חמישי, 2.4.2020

שר הבריאות נדבק: יעקב ליצמן ורעייתו נדבקו בנגיף הקורונה והועברו לבידוד, מצבם קל והם מרגישים טוב. עקב הדבקותו של ליצמן, ראש הממשלה, ביניימין נתניהו נכנס לבידוד ובנוסף, מנכ"ל משרד הבריאות, ראש המוסד וראש מחלקת הבריאות נכנסו גם הם לבידוד.

© מוטי קמחי

happy sweet 16: אחת הטלנובלות האהובות והמצליחות על המסך לאורך השנים, "השיר שלנו" חוגגת 16 שנים מעלייתה. לכבוד המאורע המרגש הודיעה חברת yes על מפגש איחוד שיערך ב - zoom וישודר בלייב בעמוד הפייסבוק של החברה.

© באדיבות yes

יום שישי, 3.4.2020

מציינים עשור: מרים פרץ, האם ששכלה את שני בניה, אלירז ואוריאל ז"ל וחגגה השבוע את יום הולדתה, מציינת עשור יחד עם כל המדינה, לפטירת בנה אלירז שנפל בקרב בעזה בהיותו בן 32 בלבד.

© מוטי קמחי

הסבא של כולנו החלים: כשבועיים לאחר שנמצא כחולה בנגיף הקורונה, הסבא של כולנו, סבא טוביה, החלים מנגיף הקורונה. נעדכן כי מספר המחלימים ( נכון לרגע פרסום הכתבה) עומד על 427.

יום שבת, 4.4.2020

עצוב ביותר: מספר הקורבנות שגבה נגיף הקורונה עלה ל - 44 הרוגים ומספר הנדבקים עומד על 7,851. נציין כי הנתונים נכונים לרגש פרסום הכתבה ונאחל החלמה מהירה לחולים. משתתפים בצער המשפחות האבלות.

טרגדיה: כוכב הסדרה "פלאש", לוגן וויליאמס אשר שיחק את ברי אלן הקטן נמצא ללא רוח חיים בהיותו בן 16 בלבד!

מחלימה ותורמת: הזמרת האמריקאית - יהודייה הידועה בשם הבמה, פינק ובנה, החלימו מנגיף הקורונה והזמרת תרמה מיליון דולר למאבק בנגיף, שאפו! 

© צילום מסך מיוטיוב

כל הנתונים בכתבה נכונים לרגע פרסום הכתבה. מאחלים בריאות לכולם, היצמדו להוראות משרד הבריאות!

 

תגובות