החל מהשבוע הבא: התו הירוק ומגבלות התו הסגול יבוטלו. adobestock אילוסטרציה

החל מהשבוע הבא: התו הירוק ומגבלות התו הסגול יבוטלו

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע על כי מיום שלישי בשבוע הבא יבוטלו ההגבלות בתוך שטח ישראל לאור מצב התחלואה הנמוך שנותר יציב כבר זמן רב. הדיונים על חובת מסכה במקומות סגורים נמשכים, המגבלות על יציאה וכניסה לארץ יישארו. אדלשטיין: "ישראל חוזרת לשגרה"

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע היום כי מיום שלישי בשבוע הבא (ה-1 ביוני) יוסרו רוב הגבלות הקורונה בתוך שטח ישראל. אדלשטיין הודיע כי לא יבקש להאריך את המגבלות שיפקעו ב-1 ביוני, וכי המשמעות היא שהחל מאותו יום יבוטל הצורך בתו ירוק ויבוטלו מגבלות התו הסגול.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

במשרד הבריאות מסרו כי חובת עטיית המסכה בחללים סגורים תישאר בעינה לפי שעה, וכי בשבועיים הקרובים אנשי המקצוע יקיימו דיונים בנוגע להגבלה הזו. עוד הודגש כי המגבלות על הכניסה והיציאה לישראל יוותרו, ובמידת הצורך אף יוחמרו.

בנוסף, המגבלות על הכניסה והיציאה לישראל יוותרו, ובמידת הצורך אף יוחמרו. החלטת השר אדלשטיין נעשתה לאחר התייעצות עם בכירי משרד הבריאות.

© AdobeStock (אילוסטרציה)

השר אדלשטיין מסר: "ישראל חוזרת לשגרה, לפני פחות מחצי שנה התחלנו את מבצע החיסונים. בזכות העבודה המצוינת של אנשי מערכת הבריאות - קופות החולים, בתי החולים, מד"א, מגן ישראל ועובדי משרד הבריאות - ובזכות ההתגייסות המדהימה של אזרחי ישראל, ביצענו את מבצע החיסונים הטוב בעולם. מזה זמן רב אנחנו קוצרים את פירות החיסונים עם תחלואה נמוכה".

תגיות
תגובות