מורה לחיים: המורה שהפכה את הכשלון לסיפור הצלחה. צילום: shutterstock

מורה לחיים: המורה שהפכה את הכשלון לסיפור הצלחה

אין דבר מתסכל יותר מלהיכשל במבחן פעם אחר פעם אחרי שלמדת אליו במשך שעות. אבל מי אמר שאי אפשר להפך את הכשלון הזה לסיפור הצלחה? מה שבטוח הוא שלא שמעתם את זה מענת, המורה למתמטיקה מכפר ורדים, שהוכיחה לתלמידה שלה שעם אמונה והשקעה היא יכולה להגיע להישגים מדהימים. צפייה חובה!

כל מה שילד צריך הוא מבוגר אחד שיאמין בו ועל כך מעידה מצוין ענת, המורה למתמטיקה מכפר ורדים, שהאמינה ביובל אקריש, התלמידה שלה לאורך כל הדרך. אקריש, תלמידת כיתה י"ב, לומדת אצל ענת כבר שלוש שנים כשבדרך היא פגשה לא אחת בכשלונות במבחנים. בניגוד לרוב המורים, ענת החליטה לא לוותר לה והמשיכה להאמין בה גם כשהנכשל המשיך ללוות אותה למבחן הבא ובכל פעם מחדש היא כתבה לה מילים מעודדות לצד הציון, והזכירה לה למה היא מסוגלת.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 אקריש לומדת אצל ענת כבר מכיתה י' ומחר (ב') היא אף תגש לבחינת הבגרות במתמטיקה ברמה של ארבע יחידות בפעם האחרונה. בזכות התמיכה האינסופית של ענת, מתמטיקה הפכה מהאויב מספר אחת של אקריש לחבר הכי טוב שלה כשרגע לפני הבגרות היא קיבלה את הציון המרשים והעגול, 100. אנחנו לא הפסקנו להתרגש מסיפור ההצלחה הזה ומקווים שעוד הרבה תלמידים יזכו ללמוד אצל מורה כזאת.

צפו בסרטון:

תגובות