מתוקה מהחיים: הנערה שעבדה כדי לגרום לילדים לחייך. צילום פרטי

מתוקה מהחיים: הנערה שעבדה כדי לגרום לילדים לחייך

בניגוד למרבית בני הנוער שבחרו לעבוד בקיץ כדי לרכוש סמארטפון חדש או לחסוך לרכב, החליטה מיה עזריה מפתח תקווה להשקיע את החופש למטרה אחת בלבד. הנערה בת ה-17 הקדישה סכום נכבד מהמשכורת הקיצית שלה כדי לשמח ילדים בבית החולים איכילוב

הייתם מוכנים לוותר על סכום לא מבוטל מהכסף שהרווחתם במהלך הקיץ כדי לשמח ילדים? מיה עזריה, תלמידת כיתה י"א בתיכון "בן גוריון" בפתח תקווה לא הייתה צריכה לחשוב פעמיים כשהיא בחרה להעביר את חופשת הקיץ בתור מדריכה בקייטנה על מנת להשקיע חלק נכבד מהכסף בעשייה למען האחר. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

"אני מחוברת מאוד לילדים ומודעת לבעיות שהם חווים, לצערי לא חסרות בעיות. ניסיתי לראות את עצמי במקום אותם הילדים ששוהים בבית החולים, ואני מאמינה שלא פשוט להם שם. רציתי לעשות משהו שיעלה להם חיוך קטן על הפנים", סיפרה עזריה לפרוגי. "זה גרם לי להשקיע חלק נכבד מהכסף שלי כדי לשמח אותם ולהראות להם שהם לא לבד בזה".

מהרגע שבו תמה העבודה הלכה  עזריה לסופר כדי לרכוש כמות גדולה של ממתקים ששימשו אותה להכנת אריזות מתוקות, אותן היא הכינה בכוחות עצמה במשך שבוע. "זה היה תהליך. ההכנה כללה את קניית הממתקים ואת כל מה שדרוש כדי להכין את האריזות. הייתי צריכה גם להכין את עצמי נפשית לדבר העצום והמרגש הזה. הכנת האריזות לקחה לי שבוע, אבל ברגע שחשבתי על האריזות ישר התמלאתי באנרגיה מטורפת וישבתי שעות על גבי שעות בחדרי מבלי לצאת החוצה עד השעות המאוחרות של הלילה בידיעה שאצטרך ביום שאחרי לקום בחמש בבוקר לעבודה. מה שבעיקר עזר לי הוא כוח הרצון האדיר שהיה בי", היא אמרה על התהליך שעברה.

"ניסיתי לראות את עצמי במקום אותם הילדים" © צילום מסך מהפייסבוק

"הכנתי כמאה אריזות ולכל אחת מהן הקדשתי ברכה יפה ונחמדה. חשבתי מה הייתי באמת רוצה 'לשמוע' אם הייתי במקום הילדים האלו, ומה היה יכול לשמח אותי ולחזק אותי. לאחר חשיבה מרובה, החלטתי שאכתוב על כל פתק: 'אל תפסיק לחלום! אני מאמינה בך'".

לאחר הכנות רבות והשקעה עצומה, הגיעה עזריה בשבוע שעבר למחלקת הילדים בבית החולים איכילוב כדי לחלק את הממתקים לילדים. "נכנסנו פנימה, התחלנו לעבור בין מלא מחלקות ולחלק לילדים המתוקים ולהורים את האריזות. אין לתאר את ההרגשה. פשוט וואו. קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על האריזות ועל מה שכתוב עליהן. החלק שהכי נהניתי ממנו היה כשראיתי את החיוך על פניהם של הילדים. פשוט סיפוק ואושר. זה מרגש ברמות מטורפות. אין דרך להסביר את זה. כל מה שעשיתי היה שווה את הרגע הזה!", כתבה עזריה בפוסט שהיא העלתה בימים האחרונים לפייסבוק.

גם בית החולים איכילוב התרגש מטוב לב ורוח ההתנדבות של עזריה, ושלח לה מכתב כאות תודה על תרומתה. "ברצוננו להודות לך, בשם הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם, על היוזמה והרצון הטוב בהכנת חבילות השי עבור הילדים המאושפזים באגף הילדים וחלוקת המתנות בכל מחלוקות הילדים. תרומתך מעוררת השראה והביאה לשמחה בלב הילדים המאושפזים ובני משפחותיהם. צוות בית החולים מאחל לך ולבני משפחתך בריאות וכל טוב", כך נכתב במכתב שנשלח אליה מטעם בית החולים איכילוב. 

המכתב שעזריה קיבלה מאיכילוב © צילום מסך מהפייסבוק
תגובות