גשם בזמן ספורט? עשרת הדברים שמשמחים כל תלמיד. אילוסטרציה. צילום: fotolia

גשם בזמן ספורט? עשרת הדברים שמשמחים כל תלמיד

תלמידים מרחבי ארצנו הקטנה שונים מאוד בסגנון הלבוש, אופן הדיבור ואפילו בחלק ממקצועות הלימוד. אבל יש עשרה דברים, שיגרמו לכל תלמיד ותלמידה לחייך! היו בטוחים שגם מערכת פרוגי מזדהה עם כל מילה ומילה

שנת הלימודים הנוכחית אומנם כבר כמעט במחציתה, אך אין ספק שבזמן שהלחץ והבחינות ממשיכים לזרום בלי הרף, ישנם מספר דברים שכולנו רק מתפללים אליהם בכל יום לימודים מחדש. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

שביתות, המון שביתות

אין דבר נפלא כמו יום חופש מפתיע לטובת רביצה מול הטלוויזיה, יום שופינג בקניון, או נסיעה לחוף הים. נכון, לעתים מרגיש שהתרבות הישראלית נוטה לכיוון שביתות באופן כמעט טבעי, אבל היי - אנחנו לא מתלוננים! הרי עם כל הכבוד (ויש הרבה כבוד) ללימודים, מגיע לנו לנוח קצת יותר בין הבחינות והמטלות.

תחילת יום הלימודים ב-8:15. הצלצול הוא בשבילנו?

אנחנו לא יודעים אם שמעתם, אך בעבר, רבים מבית הספר העל יסודיים פתחו את יום הלימודים בשעה שמונה בבוקר. מוקדם! מאז שהחלו לאחר שעה זו, אין מאושרים מאיתנו. אתם יודעים מה אפשר לעשות ברבע שעה?!  להתקלח, לאכול, לישון, לגדל גמל ולקרוא לו חורחה. כל אחד ומה שבא לו, לא שופטים. בקיצור, זה ההבדל בין איחור אופנתי לאיחור של 40 דקות. סתם, על מי אנחנו עובדים. אנחנו גם ככה באים רק בשעה השנייה.

המורה מוותר על בדיקת שיעורי בית בדיוק כשלא הכנתם

פיו, כמעט בכינו מרוב לחץ. פעם ראשונה השנה שלא מצאנו זמן, או כוח לשבת ולענות על השטויות של מתמטיקה. כנראה שגם למורה שלנו אין כוח היום, ואנחנו... ממש בסדר עם זה. המורה, אם אתה רוצה ללכת, זה ממש בסדר!

הפעם היה לנו מזל! © fotolia

טיול או סיור על יום הלימודים הכי ארוך

שלום ולא להתראות עשר שעות לימודים ושלום נסיעה באוטובוס ואכילה של מלא (מלא מלא) חטיפים! סיור ביער הוואט-אבר-למי-אכפת במקום יום חמישי עד חמש וחצי? אנחנו שם ואפילו עם כובע.

המבחן זהה לתרגול שעשיתם

כן, כן, בפעם הראשונה בחיינו ניסינו את הקטע הזה של להיות אחראיים וללמוד למבחן במקום לקרוא כל הערב פרוגי. למרות שהיה מאוד קשה להיפרד לכמה שעות מהאתר, זה היה שווה את זה, כיוון שברגע האמת - המבחן, גילינו שכבר פתרנו בדיוק את התרגילים האלה. בדיוק ובאופן זהה. והוו, הזדמנות למעל 50!

יוצאים לסיור עם הכיתה של החברים שלכם

איחדו בין הכיתה שלנו לשל הבסטיז! איזה כיף לנו ואיזה באסה לשאר יושבי האוטובוס, שהולכים לסבול מכאב ראש. העיקר שאנחנו שלמים ומאושרים.

אין כמו טיול עם הבסטיז © shutterstock

הכנסת מיקרוגל לבית ספר

הייתכן? בית הספר שלנו מספק לתלמידיו תנאים? איזה קטע, חשבנו שהם עסוקים בלחשוב על איך להאריך את יום הלימודים. עכשיו לפחות נוכל לחמם את אוכל כמו בני אדם נורמליים, שלומדים עד חמש ובא להם אוכל מנחם.

הצלצול מאחר בדקה

קיבלנו עוד 60 שניות להשתין בשקט. דקה של אושר בלתי נגמר, שמפריד בין איחור מביך לכיתה ולבין רגע של שקט להטיל את מימינו.

עוד דקה של אושר © gettyimages

פקטור כיתתי

המורה הבינה, שאנחנו כיתה חסרת תקווה והחליטה להעלות לכולם את הציון במבחן במתמטיקה/ פורטוגזית מדוברת/ אווירונאוטיקה/ שפת החלזונות. יופי, עכשיו יש לנו כישלון מזעזע במקום כישלון מחריד.

גשם ביום של ספורט

מזל שלא טרחנו להביא בגדי ספורט. אנחנו מודים לגשם, למורה לספורט ולעצלנות שלנו, שמנעו מאיתנו לרוץ ולהזיע בקור המקפיא הזה. דברו איתנו ביוני על לרוץ. או שלא, אנחנו מעדיפים ללכת לקניון.

 

תגובות