בזמן הסערה: אלו הדברים שתוכלו לעשות מבלי לצאת מהבית. צילום מסך מיוטיוב

בזמן הסערה: אלו הדברים שתוכלו לעשות מבלי לצאת מהבית

החורף ללא ספק מביא עמו הרבה דברים חיוביים, כמו אוויר נקי, בגדים יפים ומזג אוויר קריר, אך לצערנו החורף מביא איתו גם דברים קצת פחות נעימים, כמו כמויות גדולות של גשמים המלוות בהפסקת חשמל. אז מה תוכלו לעשות בזמן שסוער בחוץ? הבאנו עבורכם את כל הפתרונות

 
כולנו מכירים את ההרגשה המבאסת כשכמויות גדולות של גשם מציפות אותנו מכל עבר ועוד יותר שונאים את הרגע שבו החשמל מפסיק לעבוד באופן פתאומי והטלוויזיה, המחשב והחימום בבית כבר לא פועלים. אנחנו די נוטים להרגיש כמו האדם הקדמון ובעיקר אובדי עצות לגבי מה נוכל לעשות עכשיו עם החיים שלנו, בחושך? אך אל דאגה, יש לנו עבורכם את כל התשובות.

השלמת שעות שינה

כשהבית כולו חשוך או סוער ואין מה לעשות, הפתרון הקלאסי הוא ללכת למיטה, להניח את הראש על הכרית ולישון. בכל יום אנחנו נעשים עייפים מדי, לא משנה כמה שעות אנחנו נישן. אז אם עכשיו יש לנו את ההזדמנות לישון, בלי שום דבר שיפריע לנו, לא נעשה את זה?

לבזבז, לבזבז, לבזבז

משעמם לכם, זה הזמן לבזבז את כל הסוללה שלכם! התלוננו לחברים שלכם בוואטסאפ, העלו סטוריז לאינסטגרם, בקשו מחברים שיצלמו לכם סיכומים, למדו למבחן, או שתצפו בכמה סרטונים ביוטיוב. בגדול, עשו את מה שאתם הכי אוהבים לעשות. 

© fotolia

חמים בפה ובלב

תוכלו להכין בזהירות שוקו חם לכם ולכל המשפחה. לאחר מכן, התיישבו על הספה תחת שמיכה רכה. אנחנו בטוחים שאחד מבני המשפחה יצטרף ותוכלו לדבר זה עם זה, לב אל לב.  אם אתם לא במצב רוח לדיבורים, תוכלו להקשיב לגשם ולצלילים שהוא מביא עמו. התפלאו מכמה שזה מרגיע ועושה טוב על הלב.

ספרים בשביל השקט

אם אתם ברי מזל ובעלי אוסף רחב של ספרים, תוכלו לקרוא ספר שהזנחתם ולהתפנות לקרוא משהו שרציתם לקרוא עוד מזמן, אבל העומס היומי הקשה עליכם. 

© Fotolia

אור גדול - קטן

אוהבים את התאורה החמה והמלטפת של הנרות? יש לכם כעת הזדמנות להאיר את החדר או את הבית עם מספר נרות דולקים. שבו עם עצמכם ועשו חשבון נפש. חשבו, דמיינו ואל תפחדו להגיע רחוק.
 
 
תגובות