"רוצה להיות שחקנית, ההורים מתנגדים". צילום: Fotolia

"רוצה להיות שחקנית, ההורים מתנגדים"

לכל אחד מאיתנו יש חלומות ושאיפות משלו, בין אם זה להיות זמר מפורסם או יזם צעיר שיהפוך את העולם, הרדיפה אחר החלום מצריכה הרבה מאמץ, אנרגיות וכמובן תמיכה מהאנשים הקרובים. אך מה עושים במקרה שהחלומות והמציאות מתנגשים?

קרה לכם שלא הפסקתם לחלום על דבר שחשוב לכם, אבל בסוף החלום הזה התנפץ לרסיסים? כמובן שאתם לגמרי לא לבד, כולנו יכולים להבין ללבכם וכן גם את הנערה בת ה-14, שפנתה לגולשי אתר Askpeople והציגה בפניהם את החלום האישי שלה.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 לדבריה, מגיל צעיר היא רצתה להיות שחקנית ונמשכה לבמה, ולאפשרות להכינס לדמות אחרת. מנגד, היא מציינת כי "ההורים שלי רוצים שאהיה רופאה, או שאעבוד בעבודה שקשורה לזה וארוויח טוב. הם בעצמם אמרו שהם כל החיים עבדו בעבודות שהם לא אהבו בשביל להרוויח כסף, והם רוצים שאעבוד בעבודה שאוהב".

© צילום מסך

הנערה מספרת כי כשהיא שיתפה את אמא שלה בחלום שלה, היא הגיבה באופן מאכזב עבורה. "החלטתי להגיד לאמא שלי שאני רוצה להיות שחקנית היא אמרה שהיא לא מרשה לי והוסיפה שזו עבודה זנותית". בעקבות כך, הנערה המתמלאה באכזבה וחשה כי האנשים הקרובים לה ביותר פוגעים בחלום שלה.

מעטים הגולשים שהגיבו לדבריה, אך אלו שכן ניסו לסייע לה. "עשי להם סצנות וסרטים על העניין. אם את מוכשרת, יש סיכוי גדול שהם ישתכנעו". גולש אחר הציע לה להירשם לקורס משחק כדי שתראה אם היא אכן אוהבת את התחום הזה. "אם כן, המשיכי עם החלום, עזבי את מה אחרים אומרים".

© צילום מסך

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם תמיד לרדוף אחר החלומות שלכם גם אם נדמה לכם שהם אינם ניתנים למימוש.

תגובות