עפים לראשונה: בני הנוער שזכו לרחף למרות המוגבלות. צילום: ערן כהן

עפים לראשונה: בני הנוער שזכו לרחף למרות המוגבלות

11 ילדים בעלי מוגבלויות פיזיות מורכבות, אשר חיים עם ניוון שרירים ושיתוק מוחין, זכו לעוף בפעם הראשונה בחייהם ולרחף באוויר ללא כל קושי. החיוכים שלא נמחקו מפניהם כבר אומרים הכל. צפו בסרטון

העובדה שהם בעלי מוגבלויות פיזיות לא מנעה מ-11 הילדים ובני הנוער, חברי קבוצת הטיטאנים בבית הגלגלים בהרצליה, להשאיר את ניוון השרירים ושיתוק המוחין בצד, ולעוף בקלות בפלייבוקס כשם שיכול לעשות כל נער ונערה בגילם. עם קצת רצון - כל אחד יכול לרחף באוויר. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

בני הנוער שלקחו חלק בפרויקט המיוחד, מוצאים בו חוויה בלתי נשכחת, שתלווה אותם לעוד שנים ארוכות. "הרגשתי כמו ציפור שעפה ללא גבולות וללא תנאים, זאת הייתה בשבילי חוויה בלתי נשכחת. זה היה אחד הדברים המיוחדים ביותר שעשיתי והעובדה שהייתי שם יחד עם חבריי לקבוצה, שהם כמו משפחה בשבילי, רק הפכה את החוויה למיוחדת יותר", סיפר לפרוגי יונתן מדמון בן ה-16.
 
"הרגשתי כמו ציפור שעפה" © ערן כהן
 
אנדי בר אילן (16), שלקח אף הוא חלק בחוויה הבלתי שגרתית יחד עם חבריו לקבוצה, הוסיף כי "לפני התור שלי לעוף בפלייבוקס, חשבתי שאני הולך לפחד מהגובה. אבל, כשנכנסתי לשם ההרגשה הייתה מדהימה. פשוט נהניתי". 
 
מנכ"ל העמותה, יונתן קרני, אשר עד לתהליך שעברו בני הנוער, מתרגש לא פחות מהחניכים הצעירים. "בית הגלגלים הוא בית שני למאות צעירים עם מוגבלות פיזית מכל הארץ. החניכים, יחד ובעזרת המתנדבים המסורים של הארגון, לומדים להכיר את עצמם ולפרוץ את הגבולות שלהם בצורה מרגשת. כמעט כל פעילות העמותה מתקיימת בזכות תורמים שפתחו את ליבם, ממש כמו רון בן דרור".

צפו בסרטון:

צילום: ערן כהן
 

 

 

 
תגובות