מגאגא ועד גייטס: הצעיר שאסף עצות מהמפורסמים בעולם. צילום מסך מהאינסטגרם

מגאגא ועד גייטס: הצעיר שאסף עצות מהמפורסמים בעולם

כשאלכס באנאיאן היה בן 18, הוא הציב לעצמו מטרה לא שגרתית - לראיין את האנשים המצליחים בעולם. לאחר מסע ארוך, שנמשך חמש שנים, הוא הוציא לאור את ספרו המיוחד החושף את סוד ההצלחה של האנשים הידועים

לארי קינג, סטיבן הוקינג, ליידי גאגא וביל גייטס הם רק חלק מרשימה ארוכה של אנשים מצליחים, שהחליט לראיין באנאיאן כשמלאו לו 18. במסגרת המסע שלו, הוא פגש אותם פנים מול פנים, ראה אותם במצבים השמחים ובסיטאוציות הכי קשות, והכי חשוב - לא חסך בשאלות. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

 כל אלו, לימדו את הצעיר מארה"ב שהכל אפשרי. אך איך פתאום נולד לו הרעיון הזה? הכול החל בהיותו סטודנט בקולג' שחשש מן הלא נודע וטרם ידע לאיזה כיוון הוא שואף לקחת את חייו. "לא היה לי מושג איך כל האנשים שראיתי עשו את זה", אמר באנאיאן בראיון ל-NowThis. "איך ביל גייטס מכר את התוכנה הראשונה שלו כשאף אחד לא הכיר אותו? יש דברים שאף אחד לא מלמד אותך בבית הספר".

בעקבות כך, באנאיאן הלך לספרייה והחל לקרוא ביוגרפיות וספרי עסקים, בכדי למצוא את התשובה. אבל, על אף כל החיפושים, הוא לא מצא ונותר חסר אונים. בנקודה זו עלה בראשו הרעיון הנוצץ שבדרך להפוך לרב מכר - לכתוב את הספר שהוא חלם לקרוא.

אלכס וחבריו ערכו רשימה של אנשים שראויים להיכלל בספר הזה ולאחר מכן הוא החל במלאכה הקשה, אשר נמשכה לא פחות מחמש שנים עמוסות, שהסתכמו בספר אחד - "הדלת השלישית". כעת, כשהספר כבר ראה אור, באנאיאן לא מתכוון לעצור ורוצה לגרום לכמה שיותר אנשים לקרוא את הטיפים שיוסיפו להם הרבה תקווה ומשמעות לחיים.

צפו בסרטון:

 

 

תגובות