מילד בודד למנהיג: "למדתי לאפשר לעצמי להוביל". צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

מילד בודד למנהיג: "למדתי לאפשר לעצמי להוביל"

"הייתי הילד הזה שלא היו מתייחסים אליו. היום אני הנער הזה, שיכול לעשות הכול" • טור אישי של גיא אדרי, רכז תקשורת ומפעלים בסניף דימונה של תנועת הנוער כנפיים של קרמבו

הייתי הילד הזה.

הייתי הילד הזה שלא היו מתייחסים אליו.

הייתי הילד הזה שלפעמים, בלשון המעטה, היה ״אוכל״ מכות.

הייתי הילד הזה, שלרוב, לא היו לו חברים.

הייתי הילד הזה, שהיה לבד.

הייתי הילד הזה, שהיו קוראים לו ״הצל של עצמו״

מילה אחת, שמשנה בשבילי הכול- "הייתי"!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

© צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

היום אני "הנער הזה" שלא מוכן לראות ילד אחד נוסף שמרגיש כמו הילד שהייתי. אני הנוער שיחד עם עוד אלפי בני נוער שדומים לו ושונים ממנו, שמאמינים בטוב האדם, מובילים דור שלם לשינוי חברתי גדול וצודק. שינוי חשוב ואמיתי שיהיו גאים בו ולא יעצור עד שיקרה.

היום אני הנער הזה שאוהב, מכיל ומכבד כל אדם באשר הוא אדם. היום אני הנער הזה שהולך עם ראש מורם גבוה, עם ביטחון עצמי שעובר את התקרה. היום אני הנער שמפוצץ בחברים ואוהב את קרבתם של בני אדם בסביבתו. היום אני הנער הזה, שאכפת לו מהסובבים אותו ומרגיש שייך לסביבה שלו. היום אני הנער הזה, שגאה במדינה שלו, במדינת ישראל,  שבדיוק כמוני הפכה מ"הילד שהייתה" ל"בוגרת שהיא היום" ועושה זאת בהצלחה גדולה כבר 70 שנה!

היום אני הנער הזה, שיכול לעשות ה-כ-ל! 

אז הייתי "הילד הזה" והיום? היום, אני "הנער הזה".

© צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו

הסיפור שלי,  מייצג שישה ערכים, שכבר שנתיים מובילים אותי ותמיד ימשיכו להוביל אותי בכל מקום אליו אלך: אני חבר, אני אוהב, אני יכול, אני מוביל, אני ישראלי ואני שייך. ערכים שמייצגים מקום מיוחד ששינה את חיי והחזיר לי את האוויר לגוף. מקום שבזכותו למדתי לאפשר לעצמי להוביל, לאהוב, להיות ישראלי ולהרגיש שייך. לחברה שאני הכי גאה להיות חלק ממנה.                

מה הכי מדהים במקום הזה? אני לא לבד. כמוני נמצאים בו אלפי בני נוער שלראשונה בחייהם מרגישים שיש להם משמעות, ושהם שווים ושייכים. זה המון! למקום הזה קוראים ״כנפיים של קרמבו״ ודווקא השנה כש"החברה הוותיקה שלי" חגגה יום הולדת 70, אני מרגיש בר מזל להצטרף לחגיגות שלה ולהודות על מקום מיוחד שמצאתי בו בית ושינה את חיי. אז תודה לך "כנפיים של קרמבו" בשמי ובשם כל "הילדים שהיו" והפכו בזכותך ל"נערים שהם היום"!

 הכותב הינו רכז תקשורת ומפעלים בסניף דימונה של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו". התנועה תשמח לראותכם במופע ההתרמה הקרב. לרכישת כרטיסים ->

תגובות