לא רק מדגיש: חמישה דברים שתוכלו לעשות עם המרקרים. צילום: fotolia

לא רק מדגיש: חמישה דברים שתוכלו לעשות עם המרקרים

מי מאיתנו לא אוהב מרקרים? מלבד העובדה שזהו אמצעי הדגשה חשוב עבור כל תלמיד, הם יכולים לשמש אותנו לדברים מגניבים, שסביר להניח שלא חשבתם עליהם. זה הזמן ללמוד

אין קלמר שאין בו מרקר, זהו אמצעי בלתי נפרד מציוד משרדי וכמובן חלק חשוב בציוד בית הספר שלנו. אז אחרי שסיימתם את כל ההכנות לקראת שנת הלימודים הקרובה ורכשתם מדגשים, כדאי שתלמדו את הדברים המגניבים שתוכלו לעשות בעזרת המרקרים. אנחנו בטוחים שכל החברים יתלהבו!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אפקט חדש למצלמה של הטלפון

מה הייתם אומרים אם הייתה אפשרות שהמרקר ישמש כאפקט חדש ומאוד פוטוגני למצלמת הטלפון שלכם? בטח הייתם מרימים גבה, אך אנחנו כאן כדי לספר לכם שזה אפשרי! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשים נייר דבק על גב העדשה שלכם ולצבוע מעל הנייר דבק בשני צבעי מרקרים, ויש לכם אפקט חדש.

© צילום מסך מיוטיוב

מרקר רב צבעי

בסופו של דבר, כולנו חייבים להודות - אין דבר יותר טאמבלרי ממרקר שמורכב ממספר צבעים. אז איך עושים זאת? לוקחים מרקר בסיס ועוד שני מרקרים נוספים, מצמידים לקצוות צבע הבסיס את שני המרקרים והנה, קיבלתם מרקר חדש המורכב משלושה צבעים.

369312e68fa21
 © צילום מסך מיוטיוב
 

נעלי גלקסיה

הנעליים שאין בן אדם שלא רוצה אותן! אז איך זה קשור למרקרים? כדי ליצור את נעלי הגלקסיה פעלו על פי       השלבים הבאים:

 1.קחו שלושה מרקרים בצבעים סגול, ורוד, תכלת ולורד שחור.

2. צבעו בפסים אחידים בעובי של שלושה  ס״מ (לכל צבע) לאורך כל הנעל.

3.קחו אלכוהול ומברשת צבע, ולאט לאט עברו על הנעל (כמובן כשיש אלכוהול במברשת).

4.קחו טוליפ ובנקודות קטנות ועדינות עברו על הנעל במרווחים יחסית גדולים.

© צילום מסך מיוטיוב

לוח משחקים

מכירים את הרגע הזה, שבו אתם ממש מתמכרים למשחק בטלפון הנייד? זה קרה ועדיין קורה לכולנו, אבל יש דבר שיכול לשפר לכם את המשחק בכמה רמות לפחות. קחו צלחת (עדיף מפלסטיק), ציירו עלייה שתי עיניים ענקיות וחיוך, וצבעו אותם מבפנים. באמצע, בעזרת דבק חם (בזהירות כמובן) הדביקו כיסוי לטלפון שלכם והתחדשתם בלוח המשפר את חווית המשחק שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

אור נאון

מי מאיתנו לא אוהב אורות נאון? זה אחד הדברים הכי מהממים שקיימים! אז מעכשיו, תוכלו לייצר אותם גם מהטלפון שלכם. קחו נייר דבק, הדביקו אותו מעל הפלאש שנמצא ממש ליד העדשה של המצלמה וצבעו את השכבה הזו בצבע כחול. מעל עשו עוד שכבה של נייר דבק ומעל צבעו בצבע אדום. הדליקו את הפנס ויש לכם צבע נאון היישר מהטלפון שלכם. 

72fa1f46a3968
© צילום מסך מיוטיוב

 כך תעשו זאת:

 

 

 

תגובות