הכן גופך: ענפי הספורט שיכניסו אתכם לכושר בים. צילום מסך מהאינסטגרם

הכן גופך: ענפי הספורט שיכניסו אתכם לכושר בים

אי פעם חשבתם מה הקשר בין כושר לים? אנחנו כאן בשביל להראות לכם שזה לגמרי אפשרי ושניתן להיכנס לכושר גם בים

 מי מאיתנו לא אוהב קיץ, חול וים? מה אם היינו אומרים לכם שבתוך כל ההנאה הזו אתם יכולים גם להיכנס לכושר ואפילו לאהוב את זה? סביר להניח שלא הייתם מאמינים לנו. בדיוק בגלל זה, ריכזנו לכם מספר ענפי ספורט שתוכלו ליהנות מהם בים.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

כדורעף חופים

כדורעף חופים הוא משחק שלרוב משלב שני שחקנים בכל קבוצה. זו גרסה של כדורעף וחוקי המשחק דומים לרוב לחוקי הכדורעף הרגילים. ישנה גם אליפות ישראל בכדורעף חופים, שנערכת בחוף גורדון בתל אביב וכוללת את שלב המוקדמות,  שלב הבתים ברמה א' ומשחקי גמר.

גלישת גלים

גלישת גלים מתבצעת בכך שהגולש עומד על הגלשן והוא נושא אותו על פני הגל. הרוח היא זו שיוצרת את הגלים ונותנת להם את צורתם. הרוח הטובה ביותר בישראל ליצירת גלים היא רוח דרומית-מערבית או מערבית שמגיעה מן המזרח התיכון. 

סאפ

גלישת סאפ היא חתירה על גלשן באמצעות עמידה ומשוט, כאשר הגלשן גדול יותר ברוחבו מגלשן המיועד לגלישת גלים. ישנן המון תחרויות בענף: חתירה למרחק, חתירה לאורך חופים, אגמים ונהרות. ענף זה לא נחשב לספורט מאוגד, אך קייימות בו תחרויות רבות.

 

שחייה

רגע, כמעט שכחנו - שחייה! הרי ללא השחייה, לא ניתן להיכנס למים או לבריכה. ישנם המון סוגים של שחייה, כמו שחייה אומנותית, שחייה תחרותית וישנו גם  "מרתון שחייה", שהוא משחה אוליפי של כ-10 ק"מ במים פתוחים למרחק.

                                                                         

פוצ'יוולי             

משחק החופים שמשלב כדורגל וכדורעף יחד, הגיע אלינו הישר מריו דה ז'נרו, ברזיל. המשחק פותח, על מנת לעקוף את החוק שאסר באותם הימים לשחק כדורגל על החוף. השחקנים החלו להעביר את הכדור ביניהם מעל לרשת ופיתחו משחק המשלב שני ענפי ספורט יחד. הפוצ'יוולי הגיע לישראל בעקבות שחקני רכש ברזליאים של קבוצות כדורגל מקומיות.

 

 

תגובות