רגע לפני יום כיפור: כך תעבירו את הזמן בחמש דרכים. צילום: shutterstock. אילוסטרציה

רגע לפני יום כיפור: כך תעבירו את הזמן בחמש דרכים

יום כיפור, שנציין מחר (ג'), בעל משמעות רבה. אך לא אחת אנו מוצאים את עצמנו משועממים ללא כל מסכי מולטימדיה או תעסוקה. חוששים שגם הפעם תמצאו את עצמכם משועממים? מערכת פרוגי מצאה לכם חמש דרכים, שיגרמו לזמן שלכם לטוס

יום כיפור הוא יום חשוב, שכולו חשבון נפש. ביום זה, אנחנו נפרדים מהמסכים, מהתוכניות האהובות וממקומות הבילוי, וחושבים עם עצמנו על מי שהיינו במהלך השנה החולפת. אבל עם כמה שזה חשוב, לא אחת אנו מוצאים את עצמנו משתעממים מכל השקט הזה ומהלבד. על כן, מצאנו עבורכם חמש דרכים, שיעזרו לכם להעביר את הזמן ובו זמנית לתת למחשבות שלכם לחלוף. 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

להיפגש עם חברים

ריכולים, סיפורים מעניינים, או סתם צחוקים - אין דבר כזה יותר מדי זמן כשמדובר בחבר הכי טוב שלנו. לרוב הבילוי המהנה איתו כל כך כיף, עד כדי כך שהוא עובר ממש מהר. לכן, להיפגש עם חברים זה ללא ספק הדרך המושלמת להעביר את יום כיפור בצורה הכי טובה ומהירה. רק אל תשכחו לא להגזים עם השיחות והשתדלו לכבד את היום.

העבירו את הזמן עם החברים © צילום: shutterstock

לקרוא ספרים

אם בכל זאת אתם מעדיפים להתחבר לשקט שביום כיפור, אנחנו ממליצים על קריאת ספרים. כן, זה מרתק ומעניין בדיוק כמו טלוויזיה, אנחנו מבטיחים!. מצאו לכם סדרת ספרים טובה והשאבו לתוכה עד צאת היום. ומי יודע, אולי תמצאו את עצמכם ממשיכים לקרוא גם אחרי צאת הצום.

זמן קריאה
זמן קריאה © צילום: shutterstock

 לתכנן מה נעשה בסוכות

הם אולי נראים כמו שני מועדים שונים, אבל לרוב אנחנו שוכחים שיום כיפור וסוכות הם במרחק של מספר ימים ספורים זה מזה. ולכן, דרך יצירתית במיוחד שאפשר להעביר בה את יום כיפור היא תכנון של מה שתרצו לעשות בשבוע של חופשת סוכות. אולי נסיעה משותפת עם המשפחה או החברים? אולי סתם רביצה בים? מזל שיש לכם יום שלם לחשוב על כך.

יש לכם זמן לחשוב ולתכנן
יש לכם זמן לחשוב ולתכנן © צילום: shutterstock

 לתכנן מה נאכל בצאת הצום

עוד תכנונים כיפיים במיוחד שאפשר לתכנן בזמן יום כיפור הוא התכנון האולטימטיבי - מה נאכל כשיסתיים הצום. נכון, המחשבות על אוכל יכולות להעיק ולהרעיב אותנו עוד יותר ממה שאנחנו. אבל בינינו, אין דבר טוב יותר מלחשוב על אוכל ועוד על כזה שבא אחרי יום שלם של צום. אנחנו ניקח פיצה, תודה!

אז מה אתם תאכלו?
אז מה אתם תאכלו? © צילום: Fotolia

סתם להסתובב בעיר

שוטטות רגילה באזור מגוריכם אולי נשמעת כמו תוכנית משעממת למדי, אבל אף פעם אי אפשר לדעת אילו הפתעות ומכרים אתם עלולים לפגוש ברחוב. אין ספק שדרך מגניבה ויצירתית שתאפשר לכם העביר בה את הזמן היא פשוט לצאת מהבית.

 

 

תגובות