היום יום הולדת: מתנות שכולם ישמחו לקבל. צילום: fotolia

היום יום הולדת: מתנות שכולם ישמחו לקבל

מממתקים ממדינה אחרת, דרך כיסוי לטלפון ועד דובי ענק. מזל טוב, לחבר שלכם יש יום הולדת! אז אם גם בשבילכם מתנות יום ההולדת לחברים נהיו סיבוך שלא נגמר, אז כדאי לכם לאמץ את הרעיונות הבאים

מכירים את הלחץ הזה כשיש לחבר טוב יום הולדת ואפילו כשמכירים אותו הכי טוב בעולם, פתאום ברגע האמת אין לכם מושג מה לקנות לו? גם אנחנו מכירים, ובדיוק לשם כך אספנו לכם מספר רעיונות למתנות שתוכלו לקנות לחברים הכי טובים שלכם.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

מתנה שהיא חוויה

במקום לקנות חפץ מוחשי כמו כולם, תוכלו לקנות לחברים מיוחדים מתנה מיוחדת. קנו לכם ולהם חוויה כמו כרטיסים להופעה, למשחק ספורט או לסרט, כך תהיה חגיגת יום הולדת שתזכרו ועל הדרך תיהנו גם אתם.

מתנת החלומות

הרעיון הבא הוא קצת יוצא מגדר הרגיל, אבל אפשרי בהחלט. אם לחברכם יש משהו יקר שהוא רוצה מאוד, תוכלו להתארגן קבוצת חברים ולקנות לו יחד. מדובי ענק, דרך בגד יקר ועד אפילו מכשיר נייד: אם מתארגנים כל החברים יחד זו מתנה בלתי נשכחת.

© Fotolia

מתנה אישית

אם לכם ולחברכם יש היסטוריה ארוכה והמון תמונות יפות, אתם יכולים להקדיש להם מתנה שתזכיר להם אתכם, זו יכולה להיות כרית עם תמונות מהמון מקומות שביליתם ביחד, כוס עם הקדשה או אפילו מגן חדש לטלפון עם תמונה ובדיחה פרטית כתובה עליו. כל דבר שיזכיר לו עד כמה הקשר שלכם מיוחד ויישאר כזה לעוד המון שנים.

מתנה אכילה 

מי כמונו יעיד שאין דבר שכיף יותר לקבל מאשר אוכל טעים? אז אם חברכם הוא כמונו ואוהב לאכול, אתם תמיד יכולים לקנות לו שוקולדים מיוחדים, מלאי של המשקה האהוב עליו או אפילו מארז של ממתקים מחו"ל מאיביי או אמזון, כי איך אפשר לסרב למשהו כזה?

© Fotolia

מתנה רגילה

אם כל אלו לא מדברים אליכם, ואתם מרגישים שכדאי לקנות מתנה פשוטה יותר, הנה כמה רעיונות בשבילכם: בגדים, ספרים, נעליים, קרמים ולקים, ציוד לספורט, מכשור לטלפון, ציוד למטבח, פריט עיצובי לחדר, חומרי יצירה כלשהם, אזניות, פריט לבעל החיים שלהם ועוד.  אם אינכם מוצאים רעיון חשבו על תחביבי החברים החוגגים וקנו להם משהו שימושי לאחד התחביבים, זה יראה עד כמה אתם מכירים אותם טוב וגם עד כמה השקעתם מחשבה במתנה.

 

תגובות