אוהבים כלבים? אתם יכולים להרוויח מכך לא מעט כסף. צילום מסך מהאינסטגרם

אוהבים כלבים? אתם יכולים להרוויח מכך לא מעט כסף

אם גם אתם לא יכולים בלי חברו הטוב ביותר של האדם, יש לנו בשורה טובה עבורכם - מצאנו את עבודת החלומות שלכם! איך תוכלו להתקבל אליה? כמה תרוויחו בה? ומה תדרשו לעשות בה?

עד היום הייתם בטוחים שהאהבה שלכם לכלבים רק גוזלת מכם עוד ועוד כסף? אנחנו שמחים לחדש לכם ולספר לכם שלא בהכרח. בדאלאס, טקסס, שבארצות הברית, מחכה לכם פארק מיוחד לכלבים, בו תוכלו להרוויח לא פחות מאשר 100 דולר לשעה! 

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

את כל הטוב הזה תרוויחו ב-Mutts Canine Cantina, ללא מאמץ מיוחד. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשחק עם הכלבים בפארק, ללטף אותם ולדאוג להם למזון. ולמקרה שהתנאים לא מספיק טובים עבורכם, נוסיף כי לעובדים אף ניתן מזון בחינם במסגרת העבודה.

לשמחת אוהבי הכלבים, המקום מחפש בימים אלו אחר העובדים הבאים! לקטנים יותר שביניכם, צר לנו לאכזב אתכם שהדרישות הן להיות בני 18 ומעלה ללא כל אלרגיות הנוגעות לכלבים. אך כמובן שמי מכם שבגיל המתאים, מוזמן לנסות את מזלו ולהגיש מועמדות לעבודה החלומית באמריקה הגדולה.

איך מתקבלים?

צוות המקום קורא למעוניינים שביניכם להעלות סרטון של עצמכם מתכרבלים עם כלב ולהסביר מדוע אתם המועמדים האידיאליים לתפקיד תחת ההאשטג MUTTSpuptern#. אנחנו אומנם לא מוותרים על החיים בארץ הקודש, אבל אין ספק שגם אנחנו מקנאים בעבודה הזו ורוצים כבר לנטוש את המלצרות ואת הבייביסיטר. אז אולי נפתח מקום כזה גם בישראל?

תגובות